Nuffnang

Isnin, 17 September 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Alahai <b>Tomok</b> ..

Posted: 17 Sep 2012 02:54 AM PDT

Di Mstar Online .." Tomok Bertuah Isteri Bantu Soal Penampilan "

Err … Tomok , bukan ke sepatutnya terbalik ? Anda yang patut bantu isteri anda soal penampilan ..

Aku bukan tunjuk pandai pon .. Tapi sepatutnya kita sbg suami atau ketua keluarga yang beragama Islam , sedia maklum mengenai tanggungjawab kita ..

Maaf.. ni aku bukan nak ajak bergossip atau mengumpat.. Sekadar teguran buat  aku , ahli keluarga aku ( mereka baca blog aku ) dan juga kawan kawan aku samada yg dah berkawin mahu pun belum.

Aku tak bijak menasihati orang melalui tutur kata dan aku gunakan blog  ini untuk berbicara ..

Sama sama kita mengubahnya dengan berdoa pada Allah agar kita terus diberi petunjuk dan hidayahNya ..

Takkan tunggu esok baru nak berubah kan ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan