Nuffnang

Jumaat, 23 November 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


THE OTHER SIDE OF KESUMA ANGSANA: AlKisah <b>Fasha Sandha</b> <b>...</b>

Posted: 23 Nov 2012 05:00 PM PST

Biarpun bakal bergelar seorang ibu tidak lama lagi, namun aktres Fasha Sandha tetap anggun mengenakan busana trendy ala peplum dan skirt hitam serba ringkas sewaktu hadir majlis sidang akhbar pertama untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 yang diadakan di Holiday Villa Subang petang semalam.
Namun, dia tetap dengan pendirian untuk tidak mendedahkannya jantina anaknya. Namun dalam pada pihak media sibuk mengorek persiapan Fasha Sandha menanti hari istimewa kelahiran anaknya itu nanti, kemunculan Didie Alias secara tiba-tiba telah berjaya memecahkan suasana pada sesi temubual tersebut.
Dengan gelagatnya yang lucu tetapi bersahaja, Didie Alias telah diminta untuk menjadi 'mak bidan' dan meneka jantina kandungan aktres berkenaan. Didie kemudian bertindak memegang dan merasa kandungan Fasha yang berusia lebih kurang 5 bulan tersebut. Ramalan ibu beranak lima ini mungkin ada benarnya.
"Aku rasa Fasha mengandung anak lelaki. Pasal perutnya lepas aku pegang-pegang membulat kedepan. Sebab berdasarkan pengalaman mengandung banyak anak perempuan, semua melebar ke tepi.
"Tetapi itu cuma agakan aku sahaja, berdasarkan pengalaman. Yang tentukan bukannya kita, tetapi Allah Maha Esa. Apa-apa pun diharapkan Fasha mendapat cahaya mata yang sempurna dan sihat,"ujarnya ketika menjadi 'bidan terjun' pada petang tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan