Nuffnang

Sabtu, 19 Januari 2013

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


*Just 2 Story*: Jumpa <b>Aaron Aziz</b>!!

Posted: 10 Jan 2013 07:26 PM PST

Malam tadi saya perasan jadi remaja semula! Semuanya gara2 Aaron Aziz!! Hahahaha...
Malam tadi episod terakhir drama Adam Hawa. Ramai jg yg tengok drama ni kan? Kadang2 ada jg ter-miss tgk sbb anak2 mau layan kartun. So, terpaksa layan d ofis time lunch. Hihihi..
So, malam tadi bersempena dgn episod terakhir drama ni... saya ternampak Aaron Aziz update status FB dia tulis mcm ni...
Hah kannn... mesti la saya serbu! Sebab ofis saya dkt saja dgn tmpt ni. Cuma kena tunggu sampai jam 10pm la. Kebetulan ada member ni ajak p Sogo after office. 
So ptg semalam, member ni jemput saya di office pastu direct p Sogo. Cari apa yang patut saja. Tak tengok pun benda lain. Dalam masa setengah jam terus kluar dari Sogo. Hahahahah...
Tepat jam 8pm sdh berada di Restoran Kari Kepala Ikan Kampung Pandan, Jalan Yap Kwan Seng. Ingatkan mau dinner di sana. Tapi, semua meja sdh full!!! Rupa2nya, meja2 tu semua utk fans' club Aaron Aziz (Aaronators).

So, beli makan minum dan makan di kerusi luar tu saja la sambil layan promo drama yang menggantikan drama Adam Hawa iaitu drama Sehangat Asmara lakonan Adi Putra & Rita Rudaini.

10 minit sebelum jam 10pm, seorang demi seorang pelakon Adam Hawa sampai di lokasi. Aaron Aziz sampai bila drama start. Orang semua dah tak tengok drama ok. Semua tengok para pelakon je termasuk la saya. Hihihii..
Kalau ikutkan hati, mmg tak puas hati sbb niat utk ambil gambar dengan Aaron Aziz tak kesampaian. cuma mampu tengok dia dari kejauhan saja. Lain kali, jumpa lagi Aaron Aziz! Ehem ehemmm....

Kan perasan remaja bila buat hal2 mcm ni! Hahahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan