Nuffnang

Sabtu, 19 Januari 2013

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


Jemah Ronggeng : #Jombaca Siapa Dia 6 : <b>Farawahida</b> Razali

Posted: 02 Jan 2013 05:51 PM PST

Pasti peminatnya tidak mengetahui bahawa Farawahida mula menyanyi sejak umur 6 tahun lagi . Kecik - kecik dah pandai menyanyi kan . Darah seni yang mengalir dalam tubuh nya diwarisi dari ayahnya Razali B Noordin . Paling membanggakan semua adik beradiknya pandai menyanyi dan mempunyai suara yang lunak merdu disuakai ramai . EH! iklan susu sekejap.  SINARAN PASPORT KEGEMILANGAN 2000,BINTANG RTM 2001,BINTANG URTV 2002 itu antara rancangan realiti yang telah disertainya .
Penyanyi yang bakal berusia umur 28 tahun pada 19/3/2013 ini berhasrat untuk menemui jodohnya  pastinya inginkan insan yang boleh terus menjaga serta melindunginya ,sama seperti insan lain yg mahu menyintai dan dicintai serta bgelar isteri dan ibu. Makan nasi minyak la nanti. Menjadikan bidang nyanyian sebagai sumber utama tidak mematahkannya menyimpan hasrat untuk  memiliki restoran dan juga butik sendiri . Tak sangka farawahida ni seorang tukang masak dan jahit yang baik . Kerlassss ~
Suratan dan kebetulan . Tanpa di duga pada tahun 2009 , Farawahida cuba untuk berlakon teater dalam Teater SINBAD dan ternyata ia berbakat dan disusuli dengan filem Baik Giler pada tahun 2010 dan kali ini digandingkan dengan Zizan Raja Lawak. Orang kalau dah berbakat semua boleh dibuatnya . Kata Fara bidang nyanyian tetap menjadi keutamaannya .
Twitter Farawahida : https://twitter.com/realFARAWAHIDA 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan