Nuffnang

Sabtu, 19 Januari 2013

Noorkhiriah - Google Blog Search

Noorkhiriah - Google Blog Search


<b>Noorkhiriah</b> sudah mula bertudung | MyGosip.com

Posted: 05 May 2011 12:59 AM PDT

Posted: 5 May 2011 at 3:59 pm  

noorkhiriah bertudungAkhirnya timbul juga niat Noorkhiriah untuk memakai tudung… mungkin sudah tiba masanya Noorkhiriah melakukan perubahan dalam hidupnya.. Menurut Noorkhiriah, dia sudah mula mengenakan tudung, tetapi bukan memakai tudung litup, Noorkhiriah hanya menutup bahagian kepala sehingga ke telinga sahaja.. Mungkin ini adalah step pertama buat Noorkhiriah melakukan perubahan dalam dirinya..

"Saya tak mahu masyarakat membuat tafsiran yang salah dengan cara bertudung seperti ini. Apa yang penting saya sedang mempelajari untuk menyesuaikan diri ke arah imej bertudung litup secara berperingkat".

"Sebab itu saya memulakan langkah dengan menutup rambut dan telinga saya dahulu. Alhamdulillah, setakat in, bila keluar, saya selesa seperti ini."

Tetapi, walaupun Noorkhiriah sudah mula megenakan tudung, dia masih tidak menolak mana-mana tawaran berlakon yang memerlukan dia tidak bertudung.. Mungkin Noorkhiriah memerlukan sedikit masa untuk bertudung sepenuhnya.. Cuma oleh kerana niat bertudung itu sudah mula ada, Noorkhiriah sudah tidak selesa melakonkan watak yang memerlukan dia memeluk atau berpegangan tangan dengan pelakon lelaki lain..

MyGosip harap, niat murni Noorkhiriah ni terlaksana sepenuhnya bila dia sudah bersedia.. Rasanya setiap masnusia memerlukan masa untuk melakukan perubahan.. Tahniah buat Noorkhiriah kerana sudah mula timbul rasa untuk berubah kearah yang lebih baik…

Noorkhiriah sudah mula bertudung litup

Lagi comel jika Noorkhiriah bertudung litup kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan