Nuffnang

Sabtu, 23 Februari 2013

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


Erra Fazira Dan <b>Fahrin Ahmad</b> Pengacara Festival Filem Malaysia <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2013 08:17 AM PST

Posted by Dr Fuh Wednesday, 20 February 2013
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Erra Fazira Dan Fahrin Ahmad Pengacara Festival Filem Malaysia (FFM 25) | pada awal bulan 3 nanti, 1 lagi anugerah berprestij bakal diadakan. Selepas mengharungi kontroversi penangguhan beberapa kali sejak penghujung tahun lalu, Festival Filem Malaysia ke 25 (FFM 25) telah sah bakal berlangsung pada Mac ini.

FFM 25 kali ini bakal di'hoskan oleh dua orang selebriti popular iaitu Fahrin Ahmad dan Erra Fazira yang kami kira bergandingan buat pertama kali sebagai pengacara majlis anugerah.

Malam kemuncak Festival Filem Malaysia Ke 25 kali ini juga akan disiarkan secara langsung dengan format defisini tinggi (HD) melalui Mustika HD & standard melalui Astro Ria juga RTM2.

Filem Songlap berjaya menerima 15 pencalonan secara keseluruhan dalam FFM 25 dan menjadikan ianya filem terbanyak meraih pencalonan dalam sejarah penganjuran FFM selama 25 edisi.

Kategori Filem Terbaik Festival Filem Malaysia yang sering di'nantikan saban tahun menyaksikan pencalonan Songlap, Ombak Rindu, S.A.M, 29 Februari dan juga Bunohan.

Baca Lagi Artikel Berkaitan : FFM 25, Fuh Artis

FUH!!! KAMI KONGSIKAN SEGALANYA

Tajuk : Erra Fazira Dan Fahrin Ahmad Pengacara Festival Filem Malaysia (FFM 25)
Ditulis oleh Dr Fuh
Rating Blog 5 dari 5

Fuh!! amacam?nak lagi?kalau nak tengok/baca entry macam ni lagi boleh clik pada kategori di sidebar sebelah kanan. Kalau nak copy mohon nyatakan sumber dan backlink kan ke entry ini. http://www.fuh.my/2013/02/erra-fazira-dan-fahrin-ahmad-pengacara.html. Fuh!! Harap maklom .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan