Nuffnang

Sabtu, 23 Februari 2013

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


Panas: <b>Lisdawati</b> Tak Mahu Campur Urusan Fauzi Dan Rita | Jom <b>...</b>

Posted: 21 Feb 2013 05:03 AM PST

Apabila diajukan soalan mengenai hubungan suaminya, Fauzi Nawawi dan pelakon Rita Rudaini, Lisdawati hanya memberikan jawapan yang lebih kepada menghormati hubungannya bersama kedua pelakon ini.

Bagaimanapun, Lisdawati tidak menafikan, dia dan Rita tidak lagi bermusuh dengan kembali berlakon dalam drama yang menggandingkan mereka berdua.

"Saya dengan dia okay. Saya pun tidak mahu benda lama diungkit dan dipanjangkan lagi. Mengenai dia dan suami saya, saya tidak mahu masuk campur.

"Saya tidak mahu sebelah mana-mana pihak. Itu antara Fauzi dan Rita. Saya hanya menjalani perkara ini secara profesional.

"Terus-terang, saya tidak tahu apa-apa hal mereka. Sebolehnya, saya tidak mahu perkara ini diperbesarkan dan dikecohkan lagi. Cukuplah," katanya kepada murai.com.my.

Difahamkan, selepas berbaik semula dan dipertemukan dalam sebuah drama, Lisdawati dan Rita kini menjadi pilihan majalah tempatan untuk menggandingkan mereka berdua sebagai penghias kulit majalah.

BERITA ARTIS - <b>Lisdawati</b> - Rita Rudaini Digandingkan Dalam <b>...</b>

Posted: 10 Jan 2013 08:44 PM PST

Pasti masih ramai yang ingat insiden pergaduhan dalam kolam renang antara aktres Lisdawati dan Rita Rudaini yang berlaku pada tahun 2006. Disangkakan mereka benar-benar menghayati watak untuk drama 'Kau Yang Ku Sayang' sedangkan mereka sedang bergaduh. Setelah insiden tersebut, Lisda dan Rita tidak lagi digandingkan dalam layar perak mahupun sesi bergambar.

Tetapi nampaknya, dua pelakon ini memulakan 2013 dengan cara yang lebih matang apabila mereka telah bersetuju untuk digandingkan dalam drama terbaru arahan Murali Abdullah, 'Kerana Sarah'.

                          

Drama 20 episod ini menampilkan Rita yang memegang watak Sarah, seorang gadis kampung yang lemah lembut dan sopan santun. Manakala Lisda pula membawa watak antagonis yang bersikap kejam terhadap Sarah.

Kata Lisdawati, dia tidak perlu risau perbezaan watak mereka akan mengingatkan kembali insiden yang berlaku dulu kerana mereka bersikap profesional dan yang lebih penting, kedua aktres ini telah buang perkara yang keruh dan ambil yang jernih.

                          

"Lebih baik kita tutup cerita lama. Yang penting, silaturrahim antara saya dan Kak Rita telah pulih dan kembali terjalin. Saya bersyukur respond dari Kak Rita juga baik. Saya harap tiada pihak yang cuba mengeruhkan lagi keadaan", kata Lisda ketika ditemui di majlis Malam Bersama Bintang anjuran TV3.

Selain sibuk dengan penggambaran 'Kerana Sarah', Lisda dan suami Fauzi Nawawi sedang melebarkan sayap mereka dalam bidang perniagaan yang akan diumumkan tak lama lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan