Nuffnang

Sabtu, 23 Februari 2013

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


Fauzi Nawawi - Saya Tak Pernah Bersama <b>Rita Rudaini</b> - Gua.com.my

Posted: 31 Jan 2013 08:00 AM PST

Hubungan yang baru sahaja pulih nampaknya masih lagi diuji apabila baru-baru ini pelakon Rita Rudaini mengeluarkan kenyataan bahawa dia tidak mahu suami Lisdawati, Fauzi Nawawi berada di set penggambaran drama terbaru gandingan mereka bertiga, 'Kerana Sarah' arahan Murali Abdullah.

Atas sebab-sebab yang tidak dijelaskan, kenyataan Rita tersebut menimbulkan tanda tanya kepada ramai pihak terutama Fauzi sendiri.

"Saya sendiri tak faham kenapa Rita enggan saya berada di set penggambaran. Kami sepatutnya ada satu babak bersama, tetapi Rita meminta kepada penerbit dan pengarah untuk mengolah semula skrip tersebut agar kami tidak bertembung", kata Fauzi.

Tambah Fauzi, dia tidak ada masalah sekiranya itu keinginan Rita kerana Fauzi enggan timbulkan masalah pada produksi dan tidak mahu penggambaran drama tersebut tergendala gara-gara masalah itu.

"Saya rasa dah lama masalah ini selesai. Tambahan pula, saya tidak pernah masuk campur ketika dia dan Lisda bergaduh dulu. Jadi saya tak faham kenapa masalah ini diungkit lagi", katanya.

Walaupun Lisda menasihati Fauzi untuk tidak memberi sebarang kenyataan lagi kepada media, namun Fauzi merasakan dia harus menerangkan kepada semua pihak bahawa dia tidak terlibat dalam permasalahan antara Lisda dan Rita.

"Saya tak pernah bersama Rita, malah tak pernah kecewakan atau sakiti dia. Jadi apa yang besar sangat masalah antara saya dengan Rita ini? Kalau itu keinginan dia, saya turutkan. Tapi saya harap Rita fikir masak-masak sebelum keluarkan sebarang kenyataan kerana hal ini boleh memalukan dirinya sendiri", ujar Fauzi yang turut menyatakan dia akan lebih berhati-hati ketika menjawab soalan media mengenai isu ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan