Nuffnang

Selasa, 30 April 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


Saya Dan Almy Nadia Sering Keluar Bersama – <b>Fizz Fairuz</b> |

Posted: 09 Apr 2013 06:40 PM PDT


Apakah? Apakah Almy Nadia tidak mengambil pengajaran daripada apa yang telah terjadi terhadap dirinya sebelum ini? Mengapakah sanggup keluar lagi dengan Fizz Fairuz? Jangan cuba menyemarakkan kembali perasaan yang telah terpadam itu. Nanti kelak takut membakar diri sendiri.

fizz dan almy nadia

Kalau ikut pandangan Abang Nara, Almy tak sepatutnya berkawan langsung dengan Fizz Fairuz setelah apa yang terjadi. Namun menurut Fizz Fairuz, mereka kini masih berkawan dan sering keluar bersama. Kata Fizz kepada Mstar Online:-

Saya dan Almy masih lagi kawan dan kami sering keluar bersama. Tetapi kami beri ruang sedikit untuk masing-masing memulihkan keadaan gara-gara kesilapan saya dahulu. Lagipun saya tidak mahu terburu-buru, takut Almy kecewa lagi. Saya perlu menjaga hati dia dan keluarganya.

fizz dan almy nadiaSepatutnya bukan Fizz Fairuz yang jaga hati Almy tetapi Almy sendiri harus mengambil langkah berhati-hati dengan tidak menjalinkan hubungan kembali dengan Fizz. Bukannya Abang Nara cemburu atau tidak suka melihat mereka berdua, tetapi episod duka yang terjadi dulu sudah cukup untuk dijadikan pengajaran buat Almy. Tak gitu?

P.S: Suspek kedua pembuli diketahui

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Komen