Nuffnang

Selasa, 30 April 2013

Hazama af - Google Blog Search

Hazama af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2013 03:15 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Mar 2013 03:18 AM PDT


<b>Hazama AF</b> &#39;Mengaku&#39; Dirinya Berlagak | MyNewsHub

Posted: 07 May 2012 01:05 AM PDT


KUALA LUMPUR – Penyanyi lelaki kelahiran rancangan realiti Akademi Fantasia (AF), Hazama AF9 mengaku dirinya sememangnya berlagak dan sombong.

Namun, Hazama berkata, kenyataan yang dirinya berlagak hanyalah ketika dia beraksi dan sedang membuat persembahan di atas pentas.

"Ya. Saya memang berlagak. Tapi di atas pentas semasa saya menyanyi sahaja. Itu pun atas dasar menjiwai lagu dan nak berikan persembahan yang terbaik kepada penonton," kata Hazama seperti dalam akhbar Pancaindera.

Sebelum ini, cerita kurang enak melibatkan penyanyi itu berperangai sombong juga pernah dicanang umum.

Namun, Hazama mengambil pendekatan meleraikan segala spekulasi serta akan berubah dan bersikap lebih berhati-hati dalam membawa dirinya melayari industri hiburan.

Cerita yang mengatakan dia sombong dan berlagak timbul selepas ada beberapa pihak sekali lagi mendakwa Hazama bersikap angkuh dengan teman-temannya yang pernah berkerja sekali di salah sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

"Sombongkah saya? Berlagakkah saya? Saya pun tak faham macam mana isu tak tegur-menegur ni boleh timbul. Ya, masa cerita ni keluar, saya ada terbaca dan sedia maklum mengenainya. Cuma saya tertanya-tanya, orang yang menyampaikan cerita ni betulkah kenal dengan saya? Betulkah kawan saya?

"Saya mengaku pernah bekerja di hotel berkenaan sebelum menyertai AF9. Lebih kurang lima tahun saya bekerja sebagai pembantu dapur hotel itu. Jadi, saya memang kenal dengan kebanyakan pekerja di situ. Tak ada sebab untuk saya sombong dan berlagak dengan mereka sebab saya dengan pekerja-pekerja di sana ibarat kawan rapat. Dah lama kenal," katanya.

Dengan tersebarnya cerita itu, Hazama menolak spekulasi teman-temannya yang menyebarkan cerita tersebut.

Hazama juga menyifatkan cerita yang dibuat tentang dirinya hanyalah rekaan dan karut semata-mata.

"Saya tak rasa yang menyampaikan cerita ni adalah kawan saya. Kalau dia betul kawan saya, dia sepatutnya lebih mengenali saya. Saya sendiri dah tanya pada kawan-kawan saya di hotel itu dan saya percaya mereka tak bawa cerita-cerita mengarut macam ni," katanya.

Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Mar 2013 03:40 AM PDT


<b>Hazama AF</b> juara AF9 | Informasi Kini

Posted: 13 Jun 2011 04:46 PM PDT

hazama%2Baf Hazama AF juara AF9
Hazama AF dinobatkan sebagai juara pada konsert akhir yang berlangsung di Dataran Putrajaya, malam Ahad. Dengan kemenangan itu, Hazama membawa pulang wang tunai sebanyak RM200,000 beserta sebuah piala sumbangan Astro.


Dia turut menerima sebuah kamera Sony Handycam bernilai RM 3,299 sumbangan Sony serta hamper dan wang tunai bernilai RM5,000 sumbangan Power Root.

Pelajar kelahiran Perak ini telah diundi masuk pada konsert AF9 minggu ketiga, selepas pelajar Aida dan Amir digugurkan dalam program itu.

Hazama telah membawakan dua buah lagu iaitu Pukau, nyanyian Tomok dan Cinta Teragung.

Lena+AF9 Hazama AF juara AF9

Sementara itu, Lena (Lenaber Haidir), 22, yang menjadi naib juara AF8 menerima wang tunai berjumlah RM50,000 beserta sebuah piala sumbangan Astro.

Dia turut membawa pulang sebuah kamera Sony Cybershot bernilai RM1,499 sumbangan Sony serta hamper dan wang tunai sebanyak RM2,000 sumbangan Power Root.

Lena mendendangkan lagu Dunia, nyanyian Bunkface dan lagu baru, Sisa Kisah Kita, ciptaan Kucidemak.

fina%20af9 Hazama AF juara AF9

Sebagai pemenang tempat ketiga, Fina atau nama sebenarnya ialah Nur Shafinaz Jebat, 18, menerima wang sebanyak RM20,000 beserta sebuah piala sumbangan Astro. Selain itu,

Fina menerima sebuah kamera Sony Cybershot bernilai RM1,499 sumbangan Sony serta hamper dan wang tunai sebanyak RM1,000 sumbangan Power Root.

Fina membawakan lagu barunya, Menangis Lagi, ciptaan Edrie Hashim dan Satu Harapan , nyanyian Jaclyn Victor.

pixel Hazama AF juara AF9

Share and Enjoy

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Apr 2013 03:26 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Mar 2013 03:51 AM PDT


<b>Hazama AF</b> 9 ~ Dunia Anda (^_^)

Posted: 09 Jun 2011 12:43 AM PDT

dalam banyak2 pelajar af9 yg ada...
green sokong Hazama...hehe...nak tau kenapa ??
sbb suare die superbbb!! beszzz gilerr bile dia nyanyi lagu2 retro...





ok...green nk kongsi dia video hazama...korang boleh la layaannn ok..
pe kate kite AFUNDI hazama reramai untk konsert final hari sabtu nie...huhu... =)


ok..video nie masa hazama wat persembahan kt pentas final af4 dulu..masa tue dia smpai peringkt konsert prelude jer..tpi persembahan meletopzz..





lepas tue layan plak lagu nie k... lgu hey soul sister





layannn =)


nak tngok bnyk lgi persembahan hazama ?? moh lerr ke youtube erk...

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2013 03:29 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Hazama af</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2013 03:29 AM PST


<b>HAZAMA</b> (<b>AF</b> 9) "Hey Soul Sister | Mama Mia

Posted: 06 Jun 2011 11:16 PM PDT

Since konsert Af yang kelima, saya dah jarang jadi penonton setia rancangan realiti tv tersebut.  Tetapi untuk musim yang ke-9 ini sejak Hazama dicalonkan sebagai pelajar AF 9, saya, husband dan anak saya dah jadi penonton setia untuk rancangan realiti tersebut.  So, tak perlu ada soalan "pegi mana Sabtu lepas? ada plan tak sabtu nie?" kerana saya sekeluarga pasti di hadapan tv channel astro ria setiap hari sabtu jam 9.00-11.00 malam.  Actually, saya memang peminat Hazama since konsert prelude dulu lagi dan agak kecewa bila 2 kali percubaannya dulu, beliau tidak dicalonkan sebagi pelajar Akademi Fantasia.




Lagu "Hey Soul Sister" nie tak der la saya minat sangat tetapi sejak si Hazama nie nyanyikan lagu nie dah jadi lagu favourite anak saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan