Nuffnang

Sabtu, 14 Januari 2012

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Foto Latihan Lagak Ngeri <b>Farid Kamil</b> Di Australia Stunt Academy <b>...</b>

Posted: 22 Dec 2011 08:47 PM PST

Sebelum ini, kehilangan Farid Kamil selama beberapa bulan telah terjawab apabila dia mendedahkan sebenarnya dia pergi ke sebuah akademi stunt di Australia.

Sebagai seorang pengarah muda dan juga pelakon muda yang berbakat, Farid Kamil ingin membuat satu pendekatan baharu untuk memajukan industri filem negara. Dengan menyertai Australia Stunt Academy, pelakon yang popular dengan filem "Remp-it" ini ingin memajukan lagi skill-skill dan seni lagak ngeri dalam sesebuah filem yang jarang dititikberatkan oleh pengarah filem tempatan.

Semuanya bermula apabila saya terlibat dengan lagak ngeri terutama dalam filem Apokalips X arahan Mamat Khalid. Sebelum itu juga sewaktu saya mengarahkan Sam dalam filem Kongsi. Saya hanya boleh beri arahan tanpa tahu sesebuah lagak ngeri secara terperinci. – dipetik dari Kosmo! Online.

Gambar yang diambil dari FaridKamil.com ini adalah sebahagian dari beberapa babak latihan Farid Kamil berlari sambil memegang pistol dan latihan drift ketika menuntut di akademi tersebut.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan