Nuffnang

Selasa, 3 April 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> bersama jejaka gemuk | ! Erti Kehidupan...

Posted: 02 Apr 2012 08:38 PM PDT

Kisah diana amir dingorat oleh gua dan zackzukhairi baca SINI <-----------


Gua rasa ramai dah tahu yang gua dan diana amir ini merupakan kawan lama..,(ayat syok sendiri)

Semalam gua berkesempatan sekali lagi berjumpa dengan diana amir di majlis Pra Tonton filem 3 temujanji dan secara kebetulan juga ini merupakan temujanji gua ke 3 bersama Diana Amir...hee

Semalam bila diana amir jumpa gua jer dia tegur

"wei ujang gemuk gila kau sekarang..." komen diana kepada gua

"eh yer ker..aku pun rasa macam dah gemuk la.." jawap gua ringkas

"ala kau ni jaga la sikit badan baru anak sorangkan..??" komen diana lagi

"erm..yerla nanti aku pergi gym la.." jawap gua lagi.

"hahaha..kau ni bukan makin turun makin gemuk ada la..." komen diana lagi

" siot la kau manjang kutuk aku..bla la kau.." gua mula naik angin

"yerla2..majuk lak dia..,jom amik gambar letak dekat blog kau ok.." ayat pujuk diana

"hurmm....jap aku suruh adik aku amik gambar.." balas gua


Gambar bukti gua dah gemuk...hehe
Kejap2 lagi gua review filem 3 temujanji

Kisah diana amir dingorat oleh gua dan zackzukhairi baca SINI <-----------

p/s : serius berat gua naik  3kg....grrrrr!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan