Nuffnang

Selasa, 3 April 2012

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


<b>Shaheizy Sam</b> mahu jadi penyanyi

Posted: 30 Mar 2012 08:47 PM PDT

Shaheizy Sam yang membintangi Adnan Sempit 2 yang berjaya mencapai kutipan RM berjuta-juta baru-baru ini, telah menyatakan hasratnya untuk beralih kepada bidang nyanyian pula. Nak dijadikan artis serba boleh seperti Awie, Erra Fazira, Ziana Zain dan lain-lain. Kalau tak silap Sam ni dulu memang kumpulan nyanyian, M.O.B..

Bakat Sam ini telah dicungkul kembali apabila filem terbarunya berjudul "Aku Ada Kau Ada" memerlukan dirinya untuk menyanyikan lagu tema filem tersebut. Malahan lagu yang sudah dimainkan di corong-corong radio turut menerima sambutan baik daripada peminat sehingga berjaya memasuki carta program "Muzik-Muzik".

"Kalau diikutkan, minat saya sejak dari kecil adalah untuk bergelar sebagai penyanyi. Namun apabila sudah dewasa, tawaran berlakon muncul dan menyanyi pula tiada. Oleh itu saya pendamkan sahaja niat ini. Namun sekiranya ada yang meminta saya untuk menyanyi secara serius, rasanya tidak mungkin. Saya tak mampu untuk menandingi penyanyi yang ada di Malaysia kerana majoritinya ramai yang hebat," ujar Sam

-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan