Nuffnang

Selasa, 3 April 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Anas Protege Kepada <b>Faizal Tahir</b> Bakal Pemenang Mentor 6 <b>...</b>

Posted: 25 Mar 2012 11:45 PM PDT

Melihatkan kepada persembahan bertenaga Anas malam ahad yang lepas sewaktu persembahan persaingan kumpulan A sahaja sudah membuatkan kami meremang. Bukan sahaja kami yang meremang, malah salah seorang juri Mentor 6, Syarifah Aini atau Kak Pah sendiri pun menitiskan air mata sewaktu memberi komen tentang persembahan Anas dan Faizal Tahir melalui lagu Insyallah yang dipopularkan oleh Maher Zain.

Dasyat bukan penangan Anas protege kepada Faizal Tahir ini? Apa yang kami nak sampaikan bukan itu sahaja, khabarnya ada desas-desus mengatakan yang pihak TV3 telah merancang kemenangan mereka? Ohh… betul ke?

Hal ini berlaku apabila ada pemanggil misteri seringkali meminta dan mengugut Fauziah Ahmad Daud atau Ogy supaya menarik diri daripada program terbabit. Menurut pemanggil itu lagi, kemenangan Faizal Tahir dan protege nya telah dirancang oleh pihak pengurusan TV3!

Penerbit Eksekutif Mentor 6, Mohd Suffian Isa sedaya-upaya menyangkal dakwaan terbabit dan menganggap, pemanggil misteri berniat untuk melaga-lagakan hubungan sesama mentor antara Ogy dan juga Faizal Tahir.

Faizal Tahir yang ditanya mengenai hal ini katanya, beliau mengetahui tetapi menganggap sebagai perkara remeh dan tidak mahu amil tahu. Mungkin Faizal sendiri sudah arif dalam menangani khabar angin industri hiburan.

Biasalah tu, mentor sendiri pun daripada dulu penuh dengan gimik bagi meningkatkan publisiti, mungkin kali ni peminat pula nak bagi sedikit prank pada mereka…hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dicakar Pada : 26 Mar 2012 | Kategori: Berita Hiburan Tempatan | (0) Komen |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan