Nuffnang

Isnin, 10 September 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


Kalau Cinta lyrics <b>ALIFF AZIZ</b>

Posted: 03 Sep 2012 06:17 PM PDT

Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu
Joanna
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu
Duet
T'lah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau
Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta
Joanna
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu
Aliff Aziz
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu
Send "Kalau Cinta" Ringtone to your Cell

Do you like these lyrics ?


Wrong lyrics ? Correct them
Thanks to alexandra_feaa for these lyrics

<b>Alif Aziz</b> (2012) | Lagu Melayu

Posted: 31 Jul 2012 09:13 AM PDT

VN:F [1.9.20_1166]

Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

  1. Aliff Aziz - Jangan Ganggu Pacarku [2:42]
  2. Aliff Aziz - Cinta Ya Cinta [4:03]
  3. Aliff Aziz - Hanya Lagu [3:07]
  4. Aliff Aziz - Sudah Nasibku [3:25]
  5. Aliff Aziz - Cinta Dusta [2:41]
  6. Aliff Aziz - Setiap Sedetik [4:12]
  7. Aliff Aziz - Nada Cinta [4:12]
  8. Aliff Aziz - Dilema Cinta feat. Hao Ren [5:16]
  9. Aliff Aziz - Jangan Ganggu Pacarku (Minus One) [2:41]
  10. Aliff Aziz - Dilema Cinta (Minus One) [5:18]
Listen Song Download

“Saya Ikhlas Dalam Hubungan Ini” – <b>Aliff Aziz</b> Komen Hubungannya <b>...</b>

Posted: 28 Aug 2012 11:43 PM PDT

Semua sedia maklum bahawa Anne Ngasri,28 dan Aliff Aziz, 21 kini sedang hangat dilamun cinta. Bagi Aliff, umur dan status Anne sebagai ibu tunggal tidak menjadi penghalang untuk mereka menjalinkan hubungan cinta dan Aliff tidak menolak untuk meneruskan episod bahagia ini ke jinjang pelamin suatu hari nanti.

Menerusi Utusan Online semalam, Aliff percaya bahawa cintanya terhadap Anne adalah ikhlas. Meskipun hubungan cinta pasangan ini dihimpit pelbagai kontroversi, Aliff tetap menerimanya dengan hati yang terbuka dan cuba berlaku jujur dengan para peminatnya.

"Jujur saya katakan saya ikhlas dalam hubungan ini. Namun saya percaya bukan mudah untuk puaskan hati semua orang. Bagi mereka yang tidak menyokong hubungan ini saya tidak mampu lakukan apa-apa selain meminta mereka berhenti berbicara buruk mengenai kami," ujar Aliff Aziz.

Disamping itu, Aliff turut mengaku bahawa ibunya juga sangat senang dan tiada masalah untuk menerima Anne sebagai calon menantu.

"Apabila dia (ummi) bertemu dengan Anne, seperti terdapat kesinambungan di dalam hubungan itu. Saya sangat yakin ummi tidak mempunyai masalah untuk menerima Anne," kata Aliff yang memanggil Anne dengan gelaran "sayang."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan