Nuffnang

Isnin, 10 September 2012

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


<b>Memey Suhaiza</b> Nafikan Norman Hakim Rujuk Abby Abadi - OhBulan

Posted: 06 Aug 2012 11:04 PM PDT

Ramai peminat gembira selepas mendengar berita baik mengenai keluarga Norman Hakim yang semakin bahagia. Minggu lepas, beberapa keping foto menunjukkan Memey Suhaiza & Norman Hakim berbuka puasa bersama Abby Abadi telah tersebar dan mereka sekeluarga turut mengaku bahawa Abby Abadi sudah boleh menerima mereka.

Namun begitu, timbul pula spekulasi mengatakan bahawa Norman Hakim ingin merujuk kembali Abby Abadi dan ini menimbulkan lagi persoalan kepada para peminat. Melalui temubual bersama Sinar Harian, Memey menafikan spekulasi yang sedang tersebar dan mengaku bahawa mereka hanya membincangkan perkara mengenai anak-anak sahaja jika berjumpa.

"Jika saya dan abang Norman berjumpa kak Abby, kami hanya membincangkan tentang hal anak-anak dan tidak pernah membincangkan isu rujuk yang digembar-gemburkan segelintir pihak sekarang ini."

Memey turut meluahkan rasa syukurnya terhadap perkara yang terjadi dan menganggap ini adalah berkat dari bulan Ramadhan.

"Saya bersyukur hubungan saya dan kak Abby kembali pulih. Alhamdulillah berkat bulan yang mulia ini kami dapat berkumpul sebagai satu keluarga demi kebaikan anak-anak kami."

Untuk pengetahuan, Memey Suhaiza kini sudah hamil 3 bulan. Tahniah.

Hot : <b>Memey Suhaiza</b> & Abby Abadi Buka Puasa Bersama - OhBulan

Posted: 01 Aug 2012 11:40 PM PDT

Jika diikutkan sejak dari beberapa minggu lepas, ramai orang yang mengecam Abby Abadi kerana kenyataan politiknya. Tidak kurang juga ada yang menyokong tindakan Abby.

Namun dalam semua kontroversi yang ditimbulkan oleh Abby, berita terbaru mengenai Abby Abadi dan Memey Suhaiza sudah berbaik dan tidak mempunyai apa-apa masalah adalah yang paling ditunggu dan boleh OHBULAN! katakan, sesuatu yang mengejutkan untuk para peminat kedua-dua selebriti ini.

Terbaru dari laman Twitter Abby Abadi, dia telah memuat-naik 2 keping gambar menunjukkan dia dan Memey berbuka bersama sebagai satu keluarga. Turut kelihatan didalam gambar termasuklah anak-anak Abby Abadi dan juga Norman Hakim. Perubahan yang ketara ini berlaku selepas Abby mula mencetuskan beberapa kontroversi didalam industri hiburan baru-baru ini.

Kita lupakan yang keruh, ambil yang jernih. Itu saja yang OHBULAN! mahu katakan, walaupun Abby kini dikecam oleh pelbagai pihak kerana kenyataannya sebelum ini, namun sebagai seorang bekas isteri Norman Hakim, dia menunjukkan satu teladan yang baik kepada ibu-ibu tunggal yang lain apabila dia boleh berbaik dan tidak berdendam langsung terhadap Memey Suhaiza.

Dalam kenyatannya di Twitter, Abby menulis, "Kuasa Allah mengatasi segalanya. Doakan yang terbaik untuk kami dan anak-anak ini, huhu."

Turut disertakan ialah sekeping foto mereka sekeluarga sedang berbuka bersama.

Melalui Hot FM, Abby yang telah dihubungi oleh Fara Fauzana juga telah mengesahkan bahawa mereka sememangnya sudah berbaik dan telah berbuka bersama di rumah Abby Abadi.

Untuk pengetahuan, Abby Abadi dan Norman Hakim telah bercerai pada 18 Disember 2008 manakala Memey Suhaiza dan Norman Hakim pula telah mendirikan rumah tangga pada 24 September 2011.

<b>Memey Suhaiza</b> Menangis Disahkan Hamil | OHBULAN!

Posted: 27 Jun 2012 04:40 AM PDT

Seperti kebanyakan wanita yang sudah berkahwin, gelaran ibu adalah satu anugerah yang tak terhingga. Pelakon Memey Suhaiza juga tak terlepas daripada menerima berita gembira ini apabila dia disahkan hamil enam minggu, hari ini.

Melalui rakan media, Media Hiburan, Memey Suhaiza memaklumkan bahawa dia tak mengalami sebarang alahan, namun kerap merasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak. Kata Memey lagi, pada mulanya dia tak percaya keputusan positif hasil ujian kehamilan sehinggalah suaminya, Norman Hakim membawanya ke klinik bagi menjalani ujian yang lebih komprehensif.

Norman Hakim difahamkan amat gembira dengan berita kandungan ini namun tak menolak akan kerisauannya dengan jadual pengambaran Memey yang padat.

Kedua-dua pasangan ini telah bernikah pada 24 September 2011 bertempat di kediaman perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor.

OHBULAN! mengucapkan jutaan tahniah kepada Norman Hakim & Memey Suhaiza.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan