Nuffnang

Rabu, 10 Oktober 2012

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


Gambar <b>Maya Karin</b> Duta Ford Focus

Posted: 13 Sep 2012 07:15 PM PDT

Terbaru dari si cantik manis ni, Maya Karin kini duta untuk kereta baru dari Ford Focus. Selain dari sinonim menjadi duta produk kecantikan dan kesihatan, kini Maya Karin satu langkah di hadapan.

Jarang sekali tengok Maya Karin heboh-heboh tentang apa-apa projek terbaru di twitternya mahupun di facebooknya. Senyap-senyap je dah jadi duta kereta.





Gambar: <b>Maya Karin</b> Saksikan Formula 1 Di Singapore Grand Prix <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2012 05:06 PM PDT

Gambar: Maya Karin Saksikan Formula 1 Di Singapore Grand Prix

Gambar: Maya Karin Saksikan Formula 1 Di Singapore Grand PrixKalau seseorang selebriti itu cukup eksklusif, apa pun yang di'lakukan akan menjadi perhatian. Maya Karin antara mereka tidak terlepas dari tumpuan, walau hanya makan cendol.

Kurang 24 jam yang lalu, Maya Karin melalui akaun Twitter mengirimkan sekeping gambar beliau yang sedang berada di garaj pasukan Formula Satu Lotus di Singapore Grand Prix.

Menariknya, kehadiran Maya Karin di garaj itu menimbulkan persoalan di kalangan peminat hiburan akan kaitan pelakon dan penyanyi itu dengan pasukan tersebut.

Kami pasti yang Maya Karin mempunyai tiket akses ke semua lokasi perlumbaan atau beliau sekadar di'berikan layanan VIP kerana status selebriti beliau. Atau, VIP layan beliau? Hah.

Dan, menjawab soalan peminat di Twitter tentang wajah beliau Maya Karin akui tidak mengenakan sebarang solekan ketika itu kerana muka boleh gatal gatal kerana kosmetik.

Related Posts
Categories
Tag

Tiada ulasan:

Catat Ulasan