Nuffnang

Ahad, 31 Mac 2013

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


Warisan 2011 - <b>Aizat Amdan</b>, Suki Low & Lorence Soosai #Lirik <b>...</b>

Posted: 09 Mar 2013 04:22 PM PST

Tajuk Lagu/ Song Title: Warisan 2011
Artis/ Artist: Aizat Amdan, Suki Low & Lorence Soosai
Album/ Info: Single 2011 / Lagu & Lirik Syed Haron / ℗ EMI Music Publishing / Selamat Hari Kemerdekaan Ke-54 & Selamat Hari Malaysia 2011

Video Muzik/ Music Video: Warisan 2011 - Aizat Amdan, Suki Low & Lorence Soosai
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Warisan 2011 - Aizat Amdan, Suki Low & Lorence Soosai
Disini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Disini tersemai cita cita
Bercambah menjadi warisan

Chorus:
Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini

Betapa
Dibumi ini ku melangkah
Keutara selatan timur dan barat
Ku jejaki

Aku
Bukanlah seorang perwira
Gagah menjunjung senjata
Namun hati rela berjuang
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini

[Ulang Chorus]

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Aku lah penyambung warisan

Ringback Tone RBT Malaysia: Warisan 2011 - Aizat Amdan, Suki Low & Lorence Soosai
Maxis - Taip *131*231787# dan tekan SEND/CALL
Celcom - Taip *118*127706# dan tekan SEND/CALL
DiGi - SMS CT 0134115 dan hantar ke 2000
U-Mobile - SMS CT 316241 dan hantar ke 28118

Wah, <b>Aizat Amdan</b> sudah ada kekasih hati? | Lulu pages

Posted: 18 Mar 2013 05:10 PM PDT


Penyanyi Aizat mengaku sedang berkawan rapat dengan penyanyi Zee Avi. Bagaimanapun, Aizat atau nama sebenar Muhammad Aizat Amdan, 22, berkata, hubungan baik itu masih belum ke tahap serius, sebaliknya mereka sering berkongsi pendapat tentang muzik. "Dari dulu saya memang minat dengan dia, lepas tu saya dapat tahu dia duduk berhampiran dengan rumah saya. "Ya... kami selalu keluar bersama jika ada waktu kelapangan. Hububungan kami rapat sejak tahun lalu," katanya. Aizat diminta mengulas khabar angin hubungan percintaannya dan Zee Avi selepas mereka dikatakan sering dilihat bersama ketika wanita itu berada di Malaysia. Sementara itu Aizat memberitahu mereka turut bekerjasama dalam sebuah lagu yang bakal dimuatkan dalam album terbaru Aizat.
"Kami memang ada buat sebuah lagu bersama untuk dimuatkan dalam album saya nanti, namun belum ada tajuk lagi kerana ia masih dalam proses pembikinan," ujarnya. Dalam pada itu, bercakap tentang imej yang dilihat semakin berisi penyanyi lagu Hanya Kau Yang Mampu ini berkata dia sedang berusaha untuk mengurangkan berat badan. "Dulu berat saya 68 kilogram, sekarang sudah 80 kilogram. Ia berpunca kerana saya sibuk di studio dan tidak ikut rutin pemakanan yang betul. "Selepas ini saya cuba nak kembali ke berat dahulu 70 kilogram pun sudah ideal buat saya," katanya yang selesa dengan imej bermisai. Dalam perkembangan lain, Aizat turut terlibat dalam filem animasi Bola Kampung The Movie yang menyumbangkan suara untuk watak Mat. Filem tersebut bakal ditayangkan pada Khamis ini di pawagam seluruh Malaysia. -Mstar

.

Biodata Profil <b>Aizat Amdan</b>

Posted: 19 Feb 2013 01:39 AM PST

Biodata Profil Aizat Amdan

NAMA PENUH: Muhammad Aizat Amdan

ASAL: Ampang, Kuala Lumpur

TARIKH LAHIR: 21 Januari 1989

PENYANYI IDOLA: Once

ALBUM: Percubaan Pertama dan Urusan Aizat Amdan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan