Nuffnang

Ahad, 31 Mac 2013

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


(10 GAMBAR)<b>Diana Danielle</b> Semakin Cantik Berseri Sejak Hamil |

Posted: 26 Feb 2013 11:58 PM PST


Sesungguhnya wanita adalah makhluk Allah yang sangat unik. Di kala badan membesar seiring dengan kehamilan, wajah ibu-ibu mengandung makin bertambah keseriannya. Perkara yang sama berlaku kepada Diana Danielle yang kini sedang menyambung pelajarannya di Sydney, Australia.

diana danielle

Abang Nara pasti Diana Danielle pasti merindui suaminya, Farid Kamil sepanjang berada di sana. Namun itulah pengorbanan buat seorang isteri yang mahu memperbaiki dirinya daripada segi pendidikan. Pasti Farid Kamil tak sabar-sabar untuk bercuti dan melawat isterinya. Tambahan lagi kehamilan Diana Danielle makin hari makin sarat.

diana danielle

Semoga Diana Danielle sentiasa sihat dan anak di dalam kandungannya turut membesar tanpa sebarang masalah. Jangan lupa pergi checkup. Abang Nara tertanya-tanya adakah Diana akan melahirkan anaknya di Australia atau di Malaysia kelak. Apa pun, layankan lagi 8 keping gambar terbaru Diana Danielle dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Diana Danielle.

diana danielle
diana danielle
diana danielle
diana danielle
diana danielle
diana danielle
diana danielle
diana danielle

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>diana danielle</b> terima potretnya daripada ketua pengarah jabatan

Posted: 01 Dec 2012 02:28 PM PST

[unable to retrieve full-text content]01 Dis 2012 – Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara, YBhg Dato' Abdul Hadi Awang Kechil telah sudi menyerahkan potret Diana Danielle dalam pakaian pelatih semasa Majlis Perkahwinan Farid-Diana di ...

BERITA ARTIS - Adegan Panas <b>Diana Danielle</b> - Remy Ishak Dalam <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2013 09:00 AM PDT

Buat anda yang telah berpusu-pusu ke pawagam sejak 28 Mac lalu untuk menonton buah tangan terbaru Kabir Bhatia, apa keputusan anda?

Mengikut tinjauan GUA di Twitter, kebanyakan penonton memberi maklum balas yang cukup memberangsangkan. Ada yang menggambarkan 'Sembunyi' sebagai sebuah filem yang lain dari yang lain, ada juga yang memuji pengakhiran ceritanya yang tidak diduga.

Walaupun hanya baru tiga hari di pawagam, ada yang sudah menontonnya lebih daripada dua kali, malahan menyarankan mereka yang belum menonton untuk menontonnya lebih daripada sekali.

Barisan pelakon 'Sembunyi' juga rata-rata mendapat pujian penonton untuk lakonan mereka yang berkesan.

Khas untuk mereka yang sudah menonton 'Sembunyi', GUA ingin kongsikan di sini dua klip yang telah dikeluarkan dari filem tersebut.

Amaran buat mereka yang lemah jantung, klip pertama memperlihatkan adegan beberapa orang penduduk kampung yang dipenggal kepala mereka oleh makhluk misteri. GUA sendiri pun ngeri menontonnya.

Klip kedua yang boleh ditonton di atas merupakan adegan mesra di antara Aishah, lakonan Diana Danielle, dan Kamal (Remy Ishak). Cukuplah jika GUA katakan - panas, panas, panas...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan