Nuffnang

Ahad, 24 Mac 2013

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


Tahniah! <b>Memey Suhaiza</b> Selamat Lahirkan Bayi Lelaki | OHBULAN!

Posted: 01 Feb 2013 07:29 PM PST

Memey bersalin

Tahniah! OHBULAN! ucapkan kepada pasangan Norman Hakim dan Memey Suhaiza atas kelahiran bayi lelaki mereka semalam iaitu pada 1 Februari 2013 pada jam 9.55 malam.

Memey telah melahirkan rasa syukur kerana telah selamat melahirkan bayi comelnya secara norma.

Alhamdulillah, semuanya selamat. Doa saya untuk bersalin secara normal dimakbulkan. Abang Norman menemani saya di bilik bersalin dari awal sehinggalah saya selamat melahirkan.

Untuk makluman, bayi lelaki ini diberi nama sebagai Mohamed Darwisz Hakim dan ia dilahirkan dua minggu awal dari tarikh Memey dijangkakan bersalin.

Memey Suhaiza dan Norman Hakim telah bernikah pada 24 September 2011 di kediaman keluarga Memey sendiri di Felda Tenggaroh Selatan 1, Johor. Ini merupakan anak keempat Norman Hakim dan sebelum ini aktor tersebut telah memiliki tiga orang cahaya mata dengan hasil perkahwinan pertamanya bersama Abby Abadi.

Sumber : Facebook Media Hiburan

Tags: , ,

(7 GAMBAR)Mohamed Darwisz, Anak Sulung <b>Memey Suhaiza</b> |

Posted: 15 Mar 2013 01:45 AM PDT


Rupa-rupanya Abang Nara tidak pernah berkongsi gambar-gambar aksi Memey Suhaiza bersama dengan anak sulungnya, Mohamed Darwisz dengan pembaca BeautifulNara. Memang jelas terserlah sifat keibuan di dalam wajah Memey tatkala dia menjaga anaknya. Cute sangat-sangat!!!

memey suhaiza dan darwisz

Semoga Darwisz membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh untuk kedua-dua orang tuanya. 6 lagi gambar si comel Mohamaed Darwisz dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Bagaimana manusia menjadi tua


memey suhaiza dan darwisz
memey suhaiza dan darwisz
memey suhaiza dan darwisz
memey suhaiza dan darwisz
memey suhaiza dan darwisz
memey suhaiza dan darwisz

Baca Yang Ini Pulak:-


Abby Abadi Ziarah <b>Memey Suhaiza</b>, Dukung Bayi Norman - OhBulan

Posted: 07 Feb 2013 04:05 PM PST

image

Kalau hendak dicari bekas isteri mana yang paling 'cool', Abby lah satu-satunya insan yang kami boleh lihat sekarang.

Apa tidaknya, selepas pelbagai kontroversi dilaluinya selama ini, tiba-tiba saja hubungannya bersama Memey & Norman menjadi jernih.

Kehadirannya pada bulan Ramadhan lepas untuk berbuka puasa bersama menjadi titik tolak kepada hubungan mereka bertiga menjadi lebih baik.

Kini, menerusi laman Instagram Abby, pelakon ini telah memuatnaik sekeping foto dirinya sedang mendukung anak pertama Memey Suhaiza. Satu perkara yang jarang dilihat kita. Dapat dilihat Abby Abadi sedikit tersenyum ketika dia mendukung bayi Memey dan terpancar sinar keibuan dalam dirinya.

Menerusi salah satu caption foto yang dimuat naik oleh Abby Abadi, dia telah menyebut :

Mohamed Darwisz Hakim ? (tp kita nk panggil Darwish sbb dalam ISLAM membawa maksud 'Yang Warak' . Hakim bermaksud 'Yang bijaksana'

Dalam pada itu, Abby turut berdoa agar hubungan baiknya dengan Memey akan terus berkekalan.

Kita merancang ALLAH yg menentukan segalanya… Semoga hubungan kasih sayang ini berkekalan hingga ke akhirnya.

Baguslah jika begitu, semoga hubungan mereka sekeluarga sentiasa jernih dan dipenuhi senyuman kegembiraan.

Kan elok kalau semua wanita atau ibu diluar sana berfikiran seperti Abby Abadi. Satu contoh yang baik dari Abby walaupun dia ditentang ramai oleh peminat kerana melibatkan diri dalam politik.

Tags: ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan