Nuffnang

Ahad, 24 Mac 2013

shahir af - Google Blog Search

shahir af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Mar 2013 07:31 AM PDT


Apabila <b>Shahir AF</b> Berlakon Filem Seram.. | ! 1 Blog 1 Informasi !

Posted: 06 Apr 2011 07:36 PM PDT


Ada peminat Shahir AF tak kat sini?
Ala yang terkenal dengan lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan.
Sebelum ini hanya menyanyi tetapi sekarang beralih ke dunia lakonan plak.
Muka cute, mesti ada market kan..
Betul ke dia cute?
No komen about that..
Pasal Shahir berlakon ini, beliau berlakon dalam filem seram tau.
Filem seram pertama kali yang dibuat oleh KRU Studio ini dibintangi pelakon baru iaitu Shahir AF8 sebagai teraju utama iaitu Nik, Shera Ayob (Zura), Along Ezeyndy (Jack), Kilafairy (Ida) dan Sidek Hussin (Tok Malam).
Filem Karak ini bercerita mengenai Empat orang pelajar kolej yang sedang dalam perjalanan pulang ke Kuantan setelah menghabiskan masa malam mereka di Kuala Lumpur. Semasa perjalanan pulang, mereka terperangkap di dalam kesesakan jalaraya di sepanjang lebuhraya Karak.
Mereka perlu pulang segera kerana perlu menghadiri kuliah pada keesokan paginya, lantas memilih untuk menggunakan sebatang jalan lama tanpa mengetahui jalan yang mereka pilih akan merubah hidup mereka dengan pelbagai kisah yang menyeramkan.
Sebelum mengakhiri entry ini,
Jom kita lihat trailer Filem Seram Pertama dari KRU Studio ini :

Terima Kasih kerana Sudi Membaca Artikel Ini.

Pelakon Dari Mexico - Kembar <b>Shahir AF</b> | msDOTinfo

Posted: 07 Oct 2012 01:57 AM PDT

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Jan 2013 07:32 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Nov 2012 07:11 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2012 07:19 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Nov 2012 07:51 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Nov 2012 07:42 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Nov 2012 07:46 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Nov 2012 07:38 AM PST


<b>SHAHIR AF</b> KINI BERKEPALA BOTAK | Blog Bulan Purnama | blogr <b>...</b>

Posted: 06 Jul 2012 01:44 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]SHAHIR AF KINI BERKEPALA BOTAK | Blog Bulan Purnama. 4 bulan lepas oleh azuan di bulanpurnama89.blogspot.com. Baca Selanjutnya. anda mungkin juga meminati: SHERA AIYOB KINI DISAHKAN HAMIL · Lana Nordin Tak Kisah ...

Tonik Hati: <b>Shahir AF</b> Menghidap Penyakit Kanser Hati!

Posted: 10 May 2012 11:40 PM PDT

Berita yang baru diterima, Shahir AF disahkan menghidap penyakit kanser hati yang tidak serius. Berita yang agak sedih ini disampaikan sendiri oleh Shahir. Disebabkan penyakit ini lah, desas-desus masalah Shahir selama ini terjawab. Kerana Shahir memerlukan rehat daripada segala aktiviti nyanyian. Kepada peminat Shahir, doakan sahaja Shahir tabah menghadapi dugaan ini. Semoga Shahir aktif kembali dalam bidang nyanyian, walaupun terpaksa menelan hakikat sedemikian.
"Ketika itu saya ditahan di wad Hospital Az-Zahra, Bangi, Selangor selama dua hari akibat tekanan darah rendah. Tak sangka pula selepas membuat ujian, keputusan itu pula yang saya peroleh.

"Bagaimanapun, saya telah membuat ujian darah yang sama di hospital lain untuk mendapatkan pengesahan sebenar tentang penyakit tersebut dan Alhamdulillah, selepas diperiksa, penyakit saya ini belum sampai ke tahap serius.

"Mungkin kerana masalah pemakanan serta tekanan membuatkan kesan terhadap hati saya. Setakat ini saya masih lagi membuat pemeriksaan lanjutan dan keputusan baru akan diketahui pada minggu depan," katanya kepada mStar.

http://www.izyan.com/2011/02/shahir-af-menghidap-penyakit-kanser.html#

Pelakon Dari Mexico - Kembar <b>Shahir AF</b> | msDOTinfo

Posted: 07 Oct 2012 01:57 AM PDT

Mrs Fiza: Misi Mencari Durian, Shiela Rusli dan <b>Shahir AF</b>

Posted: 09 Jun 2012 06:30 PM PDT

Dah banyak hari tekak ni nak makan durian..akhirnya ke pasar tani di Presint 2 sana nun mencari durian..Kitorang memang jarang sangat pegi pasar tani..boleh dikira je kot bapa kali pegi sana sepanjang kahwin..hahaha

Dalam mata mencari-cari ternampak 2 gerai jual durian..ini sudah rezekiiiiii..Lalu membeli lah dengan senang hati..ngeee benda dicari dah jumpa kan..buat pa nak fikir lagi..hahaha


durian kampung 2 biji RM10..kampung pon sedappp..lemak manis gitu!

ni pulak Udang Merah..RM 17 sebiji..perghh dia punya sedap tu tak boleh nak gambarkan..hahaha..puas hati dowh walaupon mahal..

Shiela Rusli dan Shahir AF tengah shooting Ketuk-ketuk Ramadhan kat Pasar Tani..Kitorang snap je terus balik..malas nak tunggu lelama..Shiela Rusli ni selim giler uolllsss..Harus semangat nak selim balik lepas pantang ni.. *tetiba

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Sep 2012 07:41 AM PDT


<b>SHAHIR AF</b> KINI BERKEPALA BOTAK

Posted: 06 Jul 2012 01:18 AM PDT

Beberapa gambar terkini Shahir yang kini dah tampil dengan imej terbaru iaitu imej tak ada rambut aka berkepala botak.

Gambar ini dipetik semasa rakaman shooting program Astro, 'Akustik Shahir' bersama band Hujan, pada hari Selasa lalu, 3/7/2012 sekitar 10 malam di tempat lokasi meru, klang. Akustik Shahir akan disiarkan di bulan Ramadhan nanti, diberi laluan bagi Akustik Hazama dulu minggu hadapan.

kredit: budiey.com

Tiada ulasan:

Catat Komen