Nuffnang

Khamis, 6 Mac 2014

Akim - Google Blog Search

Akim - Google Blog Search


[MTV] <b>Akim</b> - Menunggu (PARODY) - Boni Kacak

Posted: 12 Feb 2014 05:56 AM PST

Siapa pernah tengok MTV Akim untuk lagu Menunggu? Rasanya macam ramai je yang tengok sebab view dia dah sejuta lebih tu. Mak aih. Kali ni team Production Penyamun Inc. ada buat satu video PARODY untuk MTV Akim ni. 
Memang asalnya video ni kitorang buat dan hantar untuk peraduan parodi Maharajalawak Mega. Dah hantar dah. Tapi sampai ke sekarang senyap je. Tak nampak apa-apa perkembangan pun. Video kitorang tak diupload pun lagi. Tak faham aku. Dua video tak diUpload. Jadi, kitorang buat keputusan untuk Public kan terus video ni. Malas nak tunggu dan peram untuk sesuatu yang tak pasti. Tak apalah. Mungkin tak ada rezeki tu. Jadi, terimalah video Parodi untuk MTV Akim - Menunggu ni. Semoga terhibur.

Ok, kat bawah ni pulak aku sediakan video asal MTV Akim - Menunggu. Sama tak?!! Sama tak?!!



Jadi, semoga terhibur semua. 

Aku sangat perlukan bantuan korang untuk tekan BUTTON SHARE FACEBOOK dan BUTTON G+1 dalam entri YEO'S PILIHANKU (SILA KLIK). Minta tolong ye kawan-kawan. Korang boleh dengar lagu ciptaan aku sendiri untuk YEO'S dalam entri tu. 

иiиα ℓιғɛ ƨтσяιɛƨ: <b>Akim</b> Ahmad Ke Annual Dinner!

Posted: 21 Feb 2014 05:03 AM PST

Yeahh.. esok cuti, excited sebab selalu kerja 6 hari seminggu je kan. Esok semua ofismate aku attend Annual Dinner Mattel yang ke 32 di Penang International Sport Arena (PISA). Tahun ni artis jemputannya ialah hero drama 'Kampung Girl' dan Mila. Tak dapat la aku nak tengok adik menyanyi atas stage. Sob.. sob. 




Fuhh.. aku? stay kat rumah sambil layan blog lagi bagus kot dari tengok adegan operator2 asing menari atas pentas. Lagi pun mak sedara aku tak pergi dan hubungan kami masih dingin sejak kejadian tu. Mesti orang cakap aku demand nak pi dinner kat hotel, yelah masa study asyik dinner kat hotel 5 star je. Sorry la geng2 sekerja tak dapat nak join korang semua. Happy Weekends ! ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan