Nuffnang

Khamis, 6 Mac 2014

Ezany Nizariff - Google Blog Search

Ezany Nizariff - Google Blog Search


ISU SERANG NISDAWATI, PELAKON <b>EZANY NIZARIFF</b> TAMPIL <b>...</b>

Posted: 24 Feb 2014 05:35 AM PST

Ketika pelakon popular, Sharnaaz Ahmad dikecam berikutan dakwaan menyerang dan mengugut pelakon Lisdawati dan suaminya Fauzi Nawawi, terdapat juga rakan artis yang berdiri teguh di belakang teraju utama drama bersiri 'Bukan Kerana Aku Tak Cinta' ini.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Terkini, pelakon Ezany Nizariff tampil memberikan pandangan berhubung perkara ini. Menerusi status di akaun Facebook nya, Ezany memuji sikap Sharnaaz yang dikenali begitu berterus terang dalam sesuatu hal.

ezany

"Pelakon Shahnaz yg sy kenal,seorang yg hormat pelakon senior,sopan n sentiasa beri kerjasama.mungkin klu timbul isu mengenai beliau,kerana beliau bukan plastik yg bercakap belakang.tetapi akan terus kedepan dan bertanya.mungkin pihak lain tak suka dgn cara beliau.bagi saya beliau tidak plastic.steady bro!" tulisnya.

Sukar untuk dipastikan siapa di pihak yang benar atau salah. Namun, diharapkan isu ini dapat diselesaikan secara baik dan tidak berpanjangan sehingga boleh menimbulkan rasa kurang senang dikalangan pelakon lain dan juga peminat.

Tags: , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan