Nuffnang

Khamis, 6 Mac 2014

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


Terlalu Banyak Penipuan, Pembohongan & Fitnah Di Dalam Video <b>...</b>

Posted: 27 Feb 2014 11:58 PM PST


Akan berangkat menunaikan umrah, Lisdawati sempat memberi jawapan kepada sebuah video Sharnaaz Ahmad yang mendakwa mempunyai bukti mengenai apa yang telah terjadi. Video Sharnaaz ini telah pun dimuatnaik menerusi laman YouTube Harian Metro baru-baru ini. Menariknya Lisdawati juga menggunakan saluran yang sama untuk membalas kenyataan yang dikeluarkan oleh Sharnaaz.
sharnaaz dan lisadawBerikut ialah video Sharnaaz menunjukkan bukti baru-baru ini.


Dan ini antara sari penting kata-kata Lisdawati di dalam video terbarunya:-

Ok saya sebenarnya taknak merumitkan lagi keadaan. Maca inilah, lagi banyak statement keluar nanti, lagi macam-macam tohmahan yang datang. Yang kena jugak, saya sekeluarga

Orang kat luar suka jadi hakim. Okay. Macam inilah. Dia menunjukkan keberaniannya untuk minta maaf kepada saya. Di sini pun saya masih tertanya-tanya apa salah saya. Dia cuma mengemukakan pendapat dia.

Ok di sini kalau anda rasa saya bersalah, ok sekarang juga saya berani katakan saya minta maaf. Di dalam video itu, terlalu banyak penipuan. Tolong jelaskan kepada saya dan saya nak anda bersihkan nama saya selepas saya balik dari umrah.

Awak kata nak saman saya semaksimum mungkin, jangan sampai benda itu berbalik balik pada anda.

Sila tonton video di bawah untuk temubual penuh antara Harian Metro dan Lisdawati:-

Apa pun, diharap kemelut yang melanda Lisdawati dan Sharnaaz ini tidak menjejaskan tumpuan Lisdawati untuk menunaikan umrah. Sampai di sana kelak, jangan fikir hal-hal ini. Tumpukan kepada perkara ibadah sepenuhnya. Balik nanti fikirkanlah semula. Mana tahu dapat ilham untuk menyelesaikan perkara ini apabila berada di sana kelak.
edz
P.S: SABTU 1 March. Opening SALE sempena pembukaan butik baru EDZ di Wangsa Melawati KL. RM50 cash vouchers untuk 50 pelanggan pertama. Diskaun sehingga 70%. Hampir kesemua design baju ada diskaun! Tel: 03-40119476 Lokasi: http://www.edz.com.my/index.php/edz-wangsa-melawati

Baca Yang Ini Pulak:-

Video : Dipanggil Anjing Kurap, Sharnaaz Mahu <b>Lisdawati</b> & Fauzi <b>...</b>

Posted: 25 Feb 2014 07:11 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Video : Dipanggil Anjing Kurap, Sharnaaz Mahu Lisdawati & Fauzi Minta Maaf\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/video-dipanggil-anjing-kurap-sharnaaz-mahu-lisdawati-fauzi-minta-maaf/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Video+%3A+Dipanggil+Anjing+Kurap%2C+Sharnaaz+Mahu+Lisdawati+%26%23038%3B+Fauzi+Minta+Maaf&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Fvideo-dipanggil-anjing-kurap-sharnaaz-mahu-lisdawati-fauzi-minta-maaf%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Isu & Kontroversi

Video : Dipanggil Anjing Kurap, Sharnaaz Mahu Lisdawati & Fauzi Minta Maaf

Susulan kejadian perbalahan antara tiga pelakon, Lisdawati, Sharnaaz Ahmad dan Fauzi Nawawi, pelakon utama Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang memegang watak Jebat ini telah tampil memberi kenyataan kepada akhbar Harian Metro.

Artikel berkaitan:

Menerusi rakaman video yang dibuat, Sharnaaz menjelaskan apa sebenarnya yang terjadi dan mengaku menengking aktres yang juga isteri kepada Fauzi Nawawi secara tidak sengaja.

Malah pelakon lelaki itu mendakwa Lisdawati telah mencanang keburukannya yang lalu termasuk mengaitkan nama bekas kekasihnya, Shila Amzah sepanjang empat bulan mereka menjalani penggambaran.

Video : Dipanggil Anjing Kurap, Sharnaaz Mahu Lisdawati & Fauzi Minta Maaf

Lisdawati dikatakan mencanang keburukan Sharnaaz

Kemuncak kesabaran Sharnaaz akhirnya tercabar apabila Lisdawati memanggil dirinya dengan perkataan pondan sewaktu mereka sedang merakam salah satu babak dalam BKATC.

Berang dengan tuduhan itu, Sharnaaz kemudiannya meninggikan suara kepada Lisdawati sambil berkata 'Diamlah Kakak!'

Video : Dipanggil Anjing Kurap, Sharnaaz Mahu Lisdawati & Fauzi Minta Maaf

Bukti perbualan Sharnaaz dan Fauzi

Berikutan itu, Sharnaaz mendedahkan Fauzi meninggalkan pesanan menerusi SMS dua hari kemudian meminta penjelasan namun suami kepada Lisdawati itu telah membabitkan ibu Sharnaaz di dalam hal ini selain memanggil pelakon itu dengan gelaran anjing kurap.

Menerusi video yang sama juga, Sharnaaz telah memohon maaf kepada pasangan itu namun dia bertegas mahu Lisdawati dan Fauzi Nawawi meminta maaf kepada ibunya secara peribadi atau berdepan saman maksima.

Video : Dipanggil Anjing Kurap, Sharnaaz Mahu Lisdawati & Fauzi Minta Maaf

Sharnaaz mahu pasangan itu tampil meminta maaf

Buat semua pembaca OHBULAN!, jom dengar penjelasan daripada pihak Sharnaaz di bawah ini.

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

<b>Lisdawati</b> Dakwa Diserang & Diugut Sharnaaz Ahmad, Buat <b>...</b>

Posted: 23 Feb 2014 06:08 PM PST

Pasangan suami isteri, Lisdawati & Fauzi Nawawi telah membuat laporan polis berhudung satu SMS berbaur ugutan yang diterima dari Sharnaaz Ahmad baru baru ini dan dipercayai berkait dengan serangan pelakon 'panas baran' itu terhadap Lisdawati baru baru ini.

"Sekarang lu cerita apa pun wa mau beli. Big bos sudah roger gua. Wa tak boleh kasi malu wa punya bos. Harap lu faham. Ini kali kita kasi habis"

Itu merupakan SMS yang didakwa diterima Fauzi Nawawi dari Sharnaaz Ahmad pada 21 Februari lalu sekitar 9.42 pagi & percaya ia berkaitan insiden Sharnaaz mengamuk serta cuba menyerang isterinya, Lisdawati.

Menurutnya, kejadian itu berlaku dalam dua kejadian berasingan di lokasi penggambaran drama Bukan Aku Tak Cinta di Kuang dan Sungai Buloh, Selangor pada 19 dan 21 Februari lalu.

Tambah Fauzi Nawawi lagi, beliau menerima SMS berbaur ugutan itu selepas bertanya kepada Sharnaaz Ahmad atas sebab apa beliau menengking dan cuba menyerang isterinya di lokasi penggambaran baru baru ini.

"Saya hanya minta penjelasannya dan dia munkin tidak berpuas hati sebelum menghantar SMS seperti. Bagi saya perbuatan itu melampau, apatah dalam keadaan isteri saya mengandung," katanya lagi.

Lisdawati yang turut memberi kenyataan berkata yang beliau tidka apa punca tindakan Sharnaaz Ahmad memaki hamun dan menyerang dirinya. Pelakon ini juga berkata jika dia ada melakukan sebarang kesilapan, pelakon itu boleh datang dan berbincan secara elok dengannya, bukan dengan cara menamuk dan memaki hamun.

Sharnaaz Ahmad Enggan Komen

Sharnaaz Ahmad yang dihubungi Harian Metro pula bagaimana pun enggan mengulas lanjut tentang insiden ini dan mendakwa punca semua ini hanya kecil tetapi diperbesarkan oleh Fauzi Nawawi & Lisdawati.

"Saya tidak perlu menjelaskan punca kejadian itu. Benda ini kecil saja, tetapi dibesarkan mereka. Saya rasa tidak perlu dibawa kepada media"

"Biarlah mereka memburukkan saya, tetapi saya akan mengambil pendekatan tidak mahu menjelaskan lebih lanjut. Pengalaman lalu mengajar saya. Setahu saya, saya tidak bersalah dan tidak akan melutut memohon maaf," ujar Sharnaaz Ahmad.

WhatJustHappened


Tiada ulasan:

Catat Ulasan