Nuffnang

Khamis, 6 Mac 2014

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


<b>Maya Karin</b> Teka Teki Lirik - Lirik Lagu Melayu

Posted: 16 Feb 2014 06:26 AM PST

Maya Karin Teka Teki Lirik

<b>Maya Karin</b> Tak Rancang Kahwin Tahun Ini - Cerita Semasa

Posted: 17 Feb 2014 08:07 AM PST

Maya Karin Tak Rancang Kahwin Tahun Ini
Pelakon Maya Karin mengakui pengalaman kegagalan rumah tangga lalu membuatkannya lebih barhati-hati dalam membuat keputusan kembali hidup berpasangan.
Maya atau nama sebenar Maya Karin Roelcke, 34, berkata, dia tidak meletakkan apa-apa sasaran untuk kembali semula membina rumah tangga.

"Saya sudah cukup melalui masa-masa yang memberi banyak pengalaman kepada saya, bagi saya perkara seperti ini tidak perlu dirancang. Saya hanya ikut sahaja apa yang terjadi dan jika ada rezeki Insya-Allah ia jadi, namun apa yang saya lihat ia tidak akan terjadi pada tahun ini," katanya kepada mStar Online.

Maya berkata demikian ketika ditanya tentang perancangan untuk berumah tangga dengan kekasih baharu yang masih dirahsiakan identitinya. Sebelum ini, Maya pernah mendirikan rumah tangga bersama jejaka Inggeris iaitu Muhammad Ali atau nama sebenarnya Steven David Shorthose pada tahun 2008, namun berpisah pada 2010.

Dalam pada itu, Maya berkata, tahun ini, dia lebih fokus kepada kerjaya terutama dalam bidang nyanyian. Maya yang keluar dengan single baharu berjudul Teka Teki ini juga bakal melancarkan album ketiganya dalam masa terdekat.

"Insya-Allah saya akan adakan sidang media untuk melancarkan album ini dalam masa terdekat. Selama setahun kebelakangan ini saya sepi kerana sibuk dengan proses rakaman dan cari bahan untuk album ini, ia juga memuatkan tujuh buah lagu," katanya.

Sementara itu, Maya yang turut terlibat dengan filem Sejoli mengakui tahap penguasaan bahasa Melayunya semakin baik. Katanya, dia banyak belajar dan bercakap dalam bahasa tersebut dengan dibantu oleh pelakon-pelakon filem ini.

"Alhamdulillah bahasa Melayu saya semakin baik dan saya boleh buat lawak dalam bahasa Melayu. Azad Jasmin banyak mengajar saya untuk lebih fokus kerana dia selalu tidak ikut apa yang ditulis dalam skrip yang mengakibatkan saya perlu fokus untuk membalas lakonan tersebut," katanya.

Filem Sejoli turut mengandingkan dia dan pelakon Bront Palarae, Remy Ishak dan Zira Abu Zahar. Tambahnya, filem yang mula berada di pawagam pada 20 Februari ini merupakan sebuah filem romantik ringan yang sesuai untuk semua golongan yang sedang bercinta.-Mstar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan