Nuffnang

Sabtu, 8 Mac 2014

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


Foto <b>Elfira Loy</b> Bercuti Ke Korea Pula | Portal Hiburan OHBULAN!

Posted: 06 Jan 2014 09:38 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Foto Elfira Loy Bercuti Ke Korea Pula\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/foto-elfira-loy-bercuti-ke-korea-pula/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Foto+Elfira+Loy+Bercuti+Ke+Korea+Pula&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Ffoto-elfira-loy-bercuti-ke-korea-pula%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Lensa Insta

Foto Elfira Loy Bercuti Ke Korea Pula

Tidak cukup bercuti di dalam negara, aktres cilik Elfira Loy kini dikatakan sedang melancong ke luar negara iaitu negara kegemaran ramai, Korea.

Aktres ini dikatakan cukup bekerja keras kerana hari-hari ada sahaja gambar terbarunya di tempat-tempat yang berbeza yang dimuat naik di laman Instagram miliknya. Bertuah, bukan?

Foto Elfira Loy Bercuti Ke Korea PulaElfira bergambar di kafe Hello Kitty.

Namun, ada berita yang tidak sedap didengar. Ketika dalam perjalanan ke Korea, salah satu bagasi yang membawa keperluan penting seperti makanan dan telekung milik Elfira dikatakan telah hilang. Ekoran kes tersebut, Elfira terpaksa menunaikan solat dengan menggunakan pakaian yang sedia ada.

Foto Elfira Loy Bercuti Ke Korea PulaGambar ketika adik Elfira, Esliza Loy menunaikan solat tanpa pakaian yang sempurna.

Bagaimanapun, bagasi tersebut dipercayai telah dijumpai beberapa hari selepas kejadian oleh syarikat penerbangan yang dinaikinya iaitu Air Asia.

Tak puas melihat gambar-gambar Elfira Loy melancong ke Korea? Lihat galeri yang disediakan, anda pasti teruja.

Sumber: Instagram Elfira Loy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan