Nuffnang

Sabtu, 8 Mac 2014

Sazzy Falak - Google Blog Search

Sazzy Falak - Google Blog Search


Foto Intim <b>Sazzy Falak</b> & Suami Undang Kontroversi? | Portal <b>...</b>

Posted: 05 Dec 2013 09:20 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/foto-intim-sazzy-falak-suami-cetus-kontroversi/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Foto+Intim+Sazzy+Falak+%26%23038%3B+Suami+Undang+Kontroversi%3F&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Ffoto-intim-sazzy-falak-suami-cetus-kontroversi%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Lensa Insta

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Semalam, beberapa buah blog hiburan telah mengeluarkan sekeping foto pelakon comel, Sazzy Falak bersama suaminya Nazril Idrus sewaktu pasangan ini sedang beristirehat di rumah.

Bagaimanapun, foto yang dirakam secara candid ini telah menimbulkan kontroversi pula dikalangan pengguna laman sosial apabila ramai yang mempertikaikan tindakan Sazzy memuatnaik foto intim bersama suaminya.

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Gambar intim Sazzy dan Nazril

Melalui foto tersebut, Sazzy dilihat seolah-olah tidak memakai baju disamping suaminya yang berbaju kemeja dan terdedah dibahagian dada.

Biarpun mereka pasangan suami isteri, namun tindakan Sazzy ini masih mengundang kritikan daripada para peminat.

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Sazzy Falak dipercayai tidak berbaju

Apa yang pasti, ruangan komen gambar tersebut telah dijadikan sebagai tempat perbalahan oleh kedua-dua belah peminat dan juga haters. Tidak membiarkan saja, Sazzy tampil bersuara di ruangan komennya dan tetap bersahaja melayan karenah peminat-peminatnya.

Mungkin cara foto itu dirakam menampakkan seperti Sazzy tidak berbaju, kan? Biasalah, kadang-kadang yang cantik bertudung di gambar pun bukannya 'secantik' bila jumpa depan-depan.

Sumber : Instagram Sazzy Falak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan