Nuffnang

Sabtu, 8 Mac 2014

Mila Jirin - Google Blog Search

Mila Jirin - Google Blog Search


<b>Mila Jirin</b> Berang Dikatakan Tidak Sesuai Dengan Nubhan? - OhBulan

Posted: 12 Dec 2013 04:00 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Mila Jirin Berang Dikatakan Tidak Sesuai Dengan Nubhan?\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/mila-jirin-berang-dikatakan-tidak-sesuai-dengan-nubhan/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Mila+Jirin+Berang+Dikatakan+Tidak+Sesuai+Dengan+Nubhan%3F&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Fmila-jirin-berang-dikatakan-tidak-sesuai-dengan-nubhan%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Isu & Kontroversi

Mila Jirin Berang Dikatakan Tidak Sesuai Dengan Nubhan?

Bilakah kali terakhir anda mendengar khabar berita mengenai juara Akademi Fantasi musim kelima, Mila Jirin? Pastinya sangat lama kerana kami juga jarang mengetahui perkembangan terbaru penyanyi ini selain pembukaan restoran miliknya, Embun Urai di Puchong.

Mungkin pemilik nama penuh Norsyarmilla Jirin ini lebih gemar menjalani kehidupan sederhana tanpa mahu terlibat dengan kontroversi mahupun publisiti murahan.

Namun entah mengapa petang semalam Mila dilihat mengamuk dan melontarkan kata-kata kasar kepada seseorang di laman Twitter.

Mila Jirin Berang Dikatakan Tidak Sesuai Dengan Nubhan?

OHBULAN! difahamkan Mila berang apabila terdapat seorang individu tidak dikenali mengemaskini status di Twitter yang mempertikaikan kebolehan Mila berduet dengan Nubhan dan membandingkannya dengan Adira.

Mila Jirin Berang Dikatakan Tidak Sesuai Dengan Nubhan?

Akibatnya, Mila telah melabel individu berkenaan sebagai gila dan kurang ajar sebelum bertindak menyekat akses gadis itu ke laman Twitter miliknya.

Mila Jirin Berang Dikatakan Tidak Sesuai Dengan Nubhan?

Mungkin penyanyi kecil molek itu terlalu cepat melatah dan tidak dapat menerima cara gadis tersebut yang dianggap tidak beradab.

Apapun bagi yang tertanya bagaimana agaknya rupa Mila Jirin yang sekian lama tidak muncul di dada-dada akhbar dan kaca televisyen, di sini OHBULAN! sertakan foto terbaru penyanyi ini untuk tatapan anda.

Kredit foto: Instagram Mila Jirin

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

JUAL CHEESE CAKE - <b>MILA JIRIN</b> AKHIRNYA BELI BMW - Myartis

Posted: 12 Jan 2014 10:11 PM PST

Dalam pihak media dan blogger mengetengahkan cerita mengenai artis muda kita yang berpendapatan berjuta, seperti Najwa Latif (menafikan), Yuna, Shila Amzah, Soo Wincci dan Neelofa... namun mungkinkah ada nama artis lain yang tertinggal? Contohnya, Mila Jirin yang mempunyai beberapa buah rumah dan terkini baru sahaja membeli kereta BMW yang nampak mahal harganya!

Artikel terdahulu:

"Alhamdulillah akhirnya ... My Mr B is on the road!," ujar Mila penuh kesyukuran atas rezeki yang diperolehinya.

Klik gambar untuk imej besar

Namun, ada juga hamba Allah yang mempersendakan perdapatan Mila. "Wow..jual cheese cake da pakai mr B..dasyattt huhu." ujarnya memberi komen di laman Instagram penyanyi itu.

Bagaimanapun, tanpa mempedulikan kritikan mahupun sendaan, kata Mila "Alhamdulillah... Terima Kasih pada seorang hamba Allah yang telah membeli 40 Box cake dari Embun Urai untuk dihadiahkan kepada anak2 yatim.. Moga Allah limpahkan terus rezeki buat mu."

Kereta BMW baharu milik Mila Jirin

Iyalah... tak mustahil Mila mampu membeli BMW meskipun hanya jual cheese cake ya tak? Tambahan pula, dia juga sering mendapat jemputan membuat persembahan, lakonan dan sebagainya di sana-sini. Bak kata pepatah, sedikit-sedikit, lama-lama jadi bukit. Tak gitu?

Klik imej untuk baca

Antara kek yang dijual oleh Mila

40 kotak kek yang ditempah pelanggan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan