Nuffnang

Sabtu, 14 April 2012

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


Bercinta Dengan <b>Hans Isaac</b>. Apa Komen Neelofa? : Wassupz <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2012 08:43 PM PST

Ingatkan gosip cinta ini sudah senyap, rupanya belum lagi apabila akhirnya Neelofa membuat kenyataan rasmi mengenai gosip ini. Lambat betul! Cubaan untuk menghangatkan kembali gosip ini ke? Kami pun tak pasti. Namun kami laporkan juga ye. Hehe.

Menurut Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor (23) keakraban di antara mereka yang sering dilihat bersama di depan khalayak hanya berlandaskan hubungan sesama rakan artis tanpa membabitkan soal hati dan perasaan. Jelas pengacara baru Nona,

"Saya tidak nafikan kami memang rapat dan kerap berjumpa dan keluar bersama tapi ia hanya hubungan biasa. Saya tidak pasti mengenai reaksi dan pemahaman Hans tentang keakraban kami.

"Sebagai wanita, saya akui selesa dengannya. Bagi pihak saya, tiada apa yang serius pada waktu ini, apatah lagi yang membabitkan soal hati dan perasaan,"

Neelofa juga menolak dakwaan bahawa gosip tersebut hanyalah gimik publisiti filem terbarunya Lemak Kampung Santan.  Walaupun Neelofa mengakui serasi berkawan dengan Hans, namun Neelofa enggan mengulas lanjut sama ada hubungan itu akan bertukar menjadi lebih serius atau sebaliknya. Menurutnya,

"Saya senang berkawan dengannya tetapi itu tidak bermakna ia akan menjadi hubungan yang lebih serius kerana banyak perkara yang perlu dipertimbangkan terlebih dahulu.

"Saya berharap masyarakat akan faham dengan penjelasan ini sebagaimana Hans memahami keputusan saya,"

Rujukan: mStar


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • noor nabila mohd noor
  • neelofa bercinta dengan hans isaac
  • hans isaac neelofa
  • farah fauzana bercinta
  • neelofa dengan hans
  • neelofa bercinta
  • NEEFOLA SEKSI
  • nabila neelofa
  • nabila and neelofa
  • masih hans isacc dan neefola bercinta

Tags: , , ,

Category: Wassupz! Tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan