Nuffnang

Sabtu, 14 April 2012

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


<b>Liyana Jasmay</b> Dah Bertunang | Infonewbie.Com

Posted: 28 Mar 2012 06:50 PM PDT

Tahniah kat Liyana Jasmay sebab dah selamat bertunang malam tadi pukul 9.00pm di kediaman keluarganya di Kemensah Height. Selama nih dia digosipkan dengan beberapa aktor lelaki rupa-rupanya pilihan Liyana nih anak jirannya je iaitu Fathuddin Mazlan, 28 tahun. Pertunangannya dibuat semalam sempena hari kelahiran Liyana yang ke 24 tahun. Huhu tua dah rupanya Liyana nih, ingatkan dia baru berumur 18 ke 19 tahun lagi. Maybe sebab dia comel dan bertubuh kecil sebab tuh nampak muda kot.

Pasangan ini berbalas dulang daripada Liyana Jasmay sebanyak 7 hantaran dan dibalas 5 hantaran daripada pihak lelaki. Dalam majlis pertunangan nih pun Liyana sempat menghadiahkan lagu Cinta Bersatu buat tunangannya. Memang suka dengan Liyana nih sebab dia comel dan memiliki rambut yang cantik. Gaun pertunangannya pun cantik, gaun yang direka oleh Rizman Ruzaini yang berkonsepkan Puteri Diraja Inggeris ini berjaya menaikkan seri Liyana nih. Apa-apa pun semoga sukses untuk Liyana Jasmay.

Sumber : Cthoney

Related posts:

Gambar Pertunangan <b>Liyana Jasmay</b>

Posted: 28 Mar 2012 06:23 PM PDT

Tahniah kepada pelakon Liyana Jasmay kerana selamat menjadi tunangan kepada pasangan dan juga ahli perniagaan, Fathuddin bertempat di kediaman keluarganya, di Kemensah Height, jam 9 malam semalam. Yang menarik lagi ianya terkena dengan tarikh lahir ke-24 Liyana yang mempunyai beza 4 tahun dengan Fathuddin. Soal perkahwinan pula, mereka merancang untuk berkahwin/rumahtangga pada 24 Januari 2013. -Via

ehsan foto GUA

-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan