Nuffnang

Sabtu, 14 April 2012

Ning Baizura - Google Blog Search

Ning Baizura - Google Blog Search


Gegarkan Desa Anda Bersama Spider, <b>Ning Baizura</b>, Kristal <b>...</b>

Posted: 05 Mar 2012 08:17 PM PST

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Tidak adil bukan apabila semua konsert hebat atau persembahan besar hanya diadakan di bandar-bandar? Bagaimana pula bagi mereka yang tinggal di kampung atau kawasan pedalaman? Terpaksa pula mengembara berjam-jam semata-mata untuk menonton persembahan artis kegemaran mereka. Sudah selesai, terpaksa pula mengharungi perjalanan pulang. Akhirnya, lebih banyak masa dihabiskan dalam perjalanan daripada menonton persembahan.

Yalah, memang boleh sahaja kalau mahu buka Youtube dan tonton video kabur yang diambil dengan kamera telefon bimbit, tapi tak sama kan? Memang takkan sama. Anda pun berhak untuk menonton persembahan hebat di mana anda berada, walau di desa mana sekalipun. Keran itulah The Cube akan membawa nama-nama besar ke kampung halaman anda.

Bayangkan artis-artis seperti Ning Baizura, 6ixth Sense, Kristal dan Spider mempersembahan lagu-lagu hit mereka di desa anda! Mesti GEMPAK! Semestinya ini adalah peluang seumur hidup untuk menyaksikan penyanyi kegemaran anda!

Tapi terlebih dahulu, anda perlu undi supaya kampung atau desa anda menjadi lokasi terpilih dari The Cube. Bagaimana untuk mengundi? Cuma ikuti langkah-langkah mudah berikut:

Mula-mula, dapatkan Call Me Tones terhangat – untuk diri anda sendiri atau untuk dihadiahkan kepada mereka yang tersyang. Pilih daripada senarai lagu-lagu paling meletup seperti yang berada dalam senarai di bawah;

Dah pilih? Ok senang je! Hanya dail dan tekan CALL!

Menyesal – 6ixth Sense

Bila – Ning Baizura

Ada banyak lagi lagu-lagu yang boleh menjadi pilihan anda. Lihat sendiri di Thecube.My atau lebih mudah, anda boleh melihat seleksi Call Me Tones dengan mendail *888# pilih Hot Deals kemudian Gegaran Desa Musicube.

Berikut adalah maklumat lanjut bagaimana anda boleh mendapatkan lagu-lagu tersebut:

Untuk mencari Call Me Tones menggunakan SMS
Taip Search dan hantar ke 22990

Untuk menghadiahkan Call Me Tones kepada mereka yang tersayang
Taip CMT Gift dan hantar ke 22990

Untuk mendapatkan lagu yang sama seperti Call Me Tones rakan anda
Apabila anda mendengar call Me Tones yang anda minat ketika menghubungi rakan anda, tekan * dan putuskan talian kemudian ikut arahan seterusnya.

Sesudah melanggani Call Me Tones berkenaan, daftar desa anda sebagai lokasi terpilih. Lakukan sebanyak kali yang boleh untuk menambah peluang membawa bintang-bintang terkenal tanahair ke lokasi berdekatan anda!

Untuk peluang lebih cerah, ajaklah kawan-kawan, saudara mara dan keluarga untuk dapatkan Call Me Tones dan undi juga! Ada banyak masa untuk mengundi kerana anda tempoh "mengundi" adalah sehingga 30 April 2012.

Artis yang akan terlibat memang terkenal, memang terhebat, memang terbaik! Lihat sajalah senarai artis-artis yang akan berada di konsert ini:


Fasa 1 – 31 Mac 2012
Persembahan PERCUMA oleh 6ixth Sense, Ezad, Khalifah dan Ning Baizura.


Fasa 2 – 19 April 2012
Persembahan PERCUMA oleh Kristal, Spider, Yazer dan The Malayan.

Dapatkan anda membawa semua artis-artis ini untuk ke kampung halaman anda? Semuanya terletak di tangan anda sendiri. Untuk maklumat lanjut, anda bole ke website mereka di Thecube.My

vimax

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan