Nuffnang

Sabtu, 14 April 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Gambar Isteri <b>Tomok</b> Hamil

Posted: 18 Mar 2012 06:14 PM PDT

Akhirnya dapat juga kita melihat yang isteri Tomok, Ayu kelihatan hamil. Kemungkinan kehamilan Ayu berusia dalam 6 bulan, memandangkan berita kehamilan Ayu sudah pun di post kan pada bulan akhir Oktober 2011. Dibawah ini saat mereka tengah bercuti, kemungkinan di Singapura. Enjoyed it.

ehsan syokkahwin.com/blog

-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

<b>Tomok</b> Muntah Darah Tolak Tuduhan Disantau

Posted: 19 Mar 2012 10:17 PM PDT

PETALING JAYA – Penyanyi Tomok yang mengalami muntah darah pada malam Isnin menolak dakwaan yang mengaitkan kejadian itu dengan perbuatan santau atau simptom penyakit kronik.

Sebaliknya, Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan, 28, berkata dia muntah darah mungkin disebabkan oleh faktor tersalah makan.

"Saya harap apa yang terjadi (muntah darah) bukan sesuatu yang serius atau memudaratkan. Saya tidak nafikan ada juga terfikir kemungkinan isu disantau atau simptom penyakit kronik.

"Memandangkan saya hanya muntah sekali, insyaAllah ia bukan perkara yang serius," katanya kepada mStar Online di sini, Selasa.

Ditanya tidakkah dia mendapatkan rawatan di hospital susulan kejadian itu, pelakon yang bakal muncul dengan filem Mantera itu berkata, keadaannya kini beransur baik selepas mengambil ubat.

"Saya tak nafikan muntah darah agak banyak pada malam semalam (Isnin) tetapi ia hanya berlaku sekali sahaja.

"Selepas saya mengambil ubat, alhamdulillah keadaan sudah baik pada pagi ini. Kalau berlarutan tentu saya pergi hospital," katanya. – MStar

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan