Nuffnang

Jumaat, 12 April 2013

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


Foto : <b>Elfira Loy</b> Sebelum Berangkat Ke Tanah Suci | OHBULAN!

Posted: 25 Mar 2013 05:00 PM PDT

15c30b1a929511e2be6b22000aa80214_7

Pada 22 Mac lalu, pelakon genit, Elfira Loy difahamkan telah terbang ke tanah suci Mekah bagi menjalani ibadah umrah bersama ibu dan adiknya, Ezlisa Loy.

Menerusi laman Twitter milik Elfira Loy beberapa jam yang lalu, pelakon ini telah melaporkan bahawa setelah tiga hari dirinya berada di Madinah, semalam dia telah berangkat ke kota Mekah untuk meneruskan ibadahnya di tanah suci tersebut.

Dalam pada itu, sebelum berangkat ke Mekah pada Jumaat lalu, Elfira telah sempat merakamkan beberapa foto kenangannya bersama ahli keluarga tercinta dan foto tersebut turut dikongsikan bersama peminat di laman Instagram-nya.

Jom lihat beberapa foto Elfira Loy selepas ini.

Tags: , ,

(16 GAMBAR)<b>Elfira Loy</b> Dan Keluarga Menunaikan Umrah Bersama <b>...</b>

Posted: 26 Mar 2013 06:09 PM PDT


Comel jugak bila si Elfira Loy ini memakai tudung. Nampak macam budak SPM. Terbaru, Elfira Loy dan keluarga telah terbang ke Mekah untuk menunaikan umrah bersama-sama. Seronok Abang Nara melihat kemesraan mereka semua.

elfira loy umrah

Semoga dipermudahkan urusan Elfira Loy sekeluarga ketika berada di sana. Lagi 15 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Elfira Loy.

P.S: Seni bayang yang super awesome


elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah

elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah
elfira loy umrah

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Elfira Loy</b> Terima Kritikan Kekurangan Jadi Pengacara Karpet <b>...</b>

Posted: 11 Mar 2013 06:18 PM PDT


Sebenarnya Abang Nara pun perasan beberapa kesilapan yang telah dilakukan oleh Elfira Loy ketika menjadi pengacara Karpet Merah FFM25 baru-baru ini. Selain daripada gugup, Elfira juga tersalah sebut nama Normah Damanhuri dan tersalah tanya soalan kepada Izzue Islam.

elfira loy

Di pandangan mata Abang Nara, Elfira Loy juga nampak tidak selesa dengan pandangan mata yang melilau seolah-olah tidak sabar untuk menamatkan tugasnya. Namun itu satu perkara biasa lebih-lebih lagi ini kali pertama Elfira Loy menjadi pengacara untuk sebuah majlis siaran langsung. Kata Elfira:-

"Ini pengalaman pertama saya buat secara langsung dan tanpa skrip. Saya tidak tahu format siaran langsung, bila saya perlu berhenti untuk iklan dan sambung semula bercakap. Itu semua buat saya rasa gementar dan hilang kata-kata. Saya pula seorang saya cakap laju dan bila disuruh berhenti saya susah nak bercakap semula. Saya sedar banyak yang perlu diperbaiki lagi, tapi bukan bermakna saya tidak boleh buat bidang pengacaraan ini. Saya tidak akan putus asa dan mengalah dengan kritikan orang.

elfira
Biasalah tue awal-awal mana ada terus power buat perkara baru. Yang penting belajar daripada kesilapan. Kalau tak buat silap, sampai bila pun tak akan power kan? Betul tak? Mungkin lepas ini Elfira boleh banyakan lagi kerja pengacaraan untuk memperbaiki mutu. Info asal Mstar Online.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan