Nuffnang

Jumaat, 12 April 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


<b>Fizz Fairuz</b> Akui Kembali Rapat Bersama Almy Nadia | ROTIKAYA

Posted: 09 Apr 2013 05:34 PM PDT

Ramai sedia maklum akan hubungan pasangan ini yang tercalar akibat perbuatan pihak lelaki yang telah bertunang secara senyap senyap tetapi kemudian'nya menjadi perbualan satu negara.

Bercakap kepada mStar Online tentag status hubungan mereka kini, Fizz Fairuz mengakui yang beliau kini kembali menjalin hubungan kawan rapat dengan Almy Nadia selepas kontroversi yang melanda.

Namun menurut Fizz Fairuz lagi, beliau tidak mahu tergesa gesa dalam hubungan yang baru pulih ini kerana tahu hati Almy Nadia masih terluka dengan perbuatan'nya sebelum ini.

"Saya dan Almy masih lagi kawan dan kami sering keluar bersama. Tetapi kami beri ruang sedikit untuk masing-masing memulihkan keadaan gara gara kesilapan saya dahulu"

"Lagipun saya tidak mahu terburu-buru, takut Almy kecewa lagi. Saya perlu menjaga hati dia dan keluarganya," tambah Fizz Fairuz.

<b>Fizz Fairuz</b> Akui Berbaik Dengan Almy Nadia - Gua.com.my

Posted: 09 Apr 2013 09:25 AM PDT

Buang yang keruh ambil yang jernih. Mungkin berpegang kepada pepatah Melayu tersebut, Fizz Fairuz dan Almy Nadia berbaik-baik semula. Dalam satu laporan portal berita, pelakon lelaki berusia 34 tahun itu mengakui kembali berkawan rapat dengan bekas kekasihnya, Almy Nadia selepas putus tunang dengan Azlyn Masiela pada Februari lalu.

Bagaimanapun, Fizz menjelaskan dia tidak mahu terburu-buru untuk lebih serius dengan Almy kerana mahu memberi ruang kepada masing-masing kerana sebelum ini dia pernah mengecewakan pelakon wanita itu. 

Sebelum ini Almy Nadia pernah memberitahu GUA yang dia berasa cukup tertekan dengan kontroversi yang melanda perhubungannya dengan Fizz Fairuz. Namun, enggan mengulas lanjut apabila ditanya sama ada dia mahu kembali ke Fizz Fairuz atau tidak. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan