Nuffnang

Jumaat, 12 April 2013

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


(9 GAMBAR)<b>Nora Danish</b> Sambut Hari Jadi Yang Ke 31 Tahun |

Posted: 06 Mar 2013 11:14 PM PST


31 tahun dah rupanya si Nora Danish ini. Abang Nara ingatkan baru 19 tahun. Memang muka dari zaman dulu sampai sekarang maintain muda. Diharap Nora Danish dapat berkongsi rahsia awet mudanya. Pasti ramai yang tertanya-tanya.

nora danish

Abang Nara tengok gambar-gambar yang dikongsi menerusi Instagram Nora Danish, rasa-rasanya ada dekat 5 biji kek yang diterima oleh Nora sempena hari jadinya ini. Pergh ~~ Memang bertuah badan. Semoga Nora Danish terus bahagia di samping rakan-rakan yang begitu menghargai dirinya.

nora danish

Apa pun, selamat hari jadi buat Nora Danish. Semoga panjang umur, murah rezeki dan cepat-cepat dipertemukan jodoh. Lagi 7 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

nora danish
nora danish
nora danish
nora danish
nora danish
nora danish
nora danish

Baca Yang Ini Pulak:-


Foto Sambutan Ulangtahun Kelahiran <b>Nora Danish</b> | OHBULAN!

Posted: 06 Mar 2013 08:28 PM PST

f2bb3a34866411e290b722000a9f0a3d_7

Hari ini merupakan sambutan ulangtahun kelahiran buat pelakon comel, Nora Danish dan menerusi laman Instagram milik pelakon ini sendiri, semalam telah berlangsungnya 'surprise birthday party' buat dirinya yang telah dirancang beberapa jam lebih awal daripada tarikh sebenar.

Menerusi foto-foto yang dipaparkan, Nora turut menerima pemberian hadiah daripada ahli keluarganya berupa coklat, baju serta minyak wangi.

Beberapa jam yang lalu, Nora juga telah sempat memuat naik status di laman Facebooknya yang berbunyi :

It's my birthday!!! Alhamdullilah. Tq all for ur wishes n prayers, God bless us all. I'm thankful to have great people around me, family, frens n my supporters. Syukur. #Danishian # We Love Nora Danish

Berikut kami kongsikan beberapa foto Nora Danish sewaktu sambutan hari jadinya semalam. Jom layan!

Tags: ,

(7 GAMBAR)<b>Nora Danish</b> Dilantik Menjadi Duta Uniqlo Malaysia |

Posted: 20 Mar 2013 05:28 AM PDT


Masih ingat lagi entri gambar Nora Danish berjalan-jalan di Jepun? Abang Nara ingatkan Nora Danish pergi makan angin namun rupa-rupanya ada photoshoot untuk Uniqlo di sana. Jutaan tahniah diucapkan buat Nora Danish yang telah pun dilantik menjadi duta Uniqlo Malaysia.

nora danish uniqlo malaysia

Memang amat sesuai dan tepat sekali pilihan Uniqlo Malaysia untuk menjadikan Nora Danish sebagai duta mereka. Nora memang cantik, manis, cute, comel serta menawan dan memang bersesuaian dengan variasi pakaian yang dikeluarkan oleh Uniqlo. Pasti lebih ramai yang akan mencuba untuk membeli belah di Uniqlo selepas ini.

nora danish uniqlo malaysia

Jutaan tahniah sekali lagi kepada Nora Danish atas perlantikan ini. Lagi 5 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Uniqlo Malaysia.
aura whiteP.S: Sekiranya anda mengalami mana-mana masalah yang tertera di atas, bolehlah cuba mengambil Aura White sebagai langkah penyelesaian. Ramai yang sudah berpuas hati dengan kesan yang ditunjukkan. LIKE Facebook CantikNara untuk info lanjut.

nora danish uniqlo malaysia
nora danish uniqlo malaysia
nora danish uniqlo malaysia
nora danish uniqlo malaysia
nora danish uniqlo malaysia

p/s: Hangat betul butik zawara, semua kawan-kawan abang nara dah jadi peminat setia butik zawara, Jom sama-sama tampil bergaya dan sopan dengan koleksi exclusive dari zawara. Kualiti macam jenama antarabangsa tapi harga murahnya!!! KLIK GAMBAR INI

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan