Nuffnang

Selasa, 6 Ogos 2013

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


Percintaan <b>Awi Rafael</b> Dan Hanez Suraya Sudah Berakhir | Oh! Artis

Posted: 22 Jun 2013 07:27 PM PDT

ohartis-hanez-suraya-awi-rafael-putus-4

Pasti ramai yang mengetahui tentang percintaan dua selebriti ini iaitu Awi Rafael dan Hanez Suraya. Mereka tidak sesekali merahsiakan perhubungan yang dijalinkan itu. Namun, terbaru Hanez mengesahkan bahawa hubungan cintanya bersama Awi Rafael telah pun berakhir.

Hanez mengakui bahawa hubungan itu memang mengalami masalah dan pelbagai usaha telah dilakukan untuk menyelamatkannya namun akhirnya Hanez terpaksa akur bahawa ia tidak lagi dapat diselamatkan.

Sudah lama hubungan kami bermasalah tetapi saya dan Awi cuba sembunyikan dan berusaha menyelamatkannya. Namun lama kelamaan, saya bertanya kepada diri, sampai bila harus berpura-pura sedangkan antara kami semakin hari semakin jauh.

Mereka yang dekat juga menyedari perkara ini, malah cuba bertanya kesahihan hubungan kami. Cuma saya memilih untuk berterus terang kerana tidak mahu memburukkan sesiapa.

Tetapi apabila Awi terus berdiam diri, ia tidak adil buat saya yang cuba mencari jawapan dan kepastian dalam hubungan kami. Di situ saya sedar, percintaan kami sedang mendekati noktah." jelas Hanez.

Memikirkan cita-cita Awi Rafael yang amat tinggi, ia menjadi salah satu punca kenapa Hanez menarik diri dari terus membebankan Awi dengan percintaan mereka. Hanez juga mengakui bahawa Awi tidak memberi sebarang respon yang sepatutnya dalam percintaan mereka malah penyanyi kelahiran Singapura itu hanya bersikap mendiamkan diri.

Dia pernah hadir dalam hidup saya, malah sempat setahun bertakhta sebagai insan paling bermakna di sudut hati jadi saya hanya mengingati yang manis antara kami. Saya faham dia sedang mencari kepuasan dalam kerjaya. Cita-citanya terlalu tinggi dan barangkali berat untuk dicapai jika saya ada bersama.

Memikirkan perjalanan kariernya yang masih panjang, jalan terbaik adalah menarik diri daripada terus menjadi beban dalam hidup Awi. Saya tidak akan memusuhinya, malah sentiasa mendoakan kejayaannya. Andai nanti apa yang diimpikannya berhasil, saya akan menjadi orang yang paling gembira." tambah Hanez lagi.

Menurut Hanez, dia tidak akan sesekali bermusuh dengan Awi malah mendoakan yang terbaik untuk dirinya.

ohartis-hanez-suraya-awi-rafael-putus-3

ohartis-hanez-suraya-awi-rafael-putus-2

ohartis-hanez-suraya-awi-rafael-putus-6

OHARTIS: WANITA SECANTIK HANEZ, SEKALI PETIK SEPULUH YANG DATANG.

Sandiwara cinta <b>Awi Rafael</b>? - Utusan Online

Posted: 14 Jul 2013 02:00 AM PDT

MISS J dengar macam-macam versi tentang kisah penyanyi Singapura, Awi Rafael selepas putus cinta dengan pelakon Hanez Suraya baru-baru ini.

Ada yang beritahu Miss J yang sebenarnya mereka ini tak putus lagi. Sandiwara sahaja sebab masih bersayang-sayang di Twitter.

Ada juga yang kata Awi dah tak nak lagi dengan Hanez. Dia mahu kembali kepada cinta pertamanya dengan penyanyi Shila Amzah.

Entahlah Miss J jadi keliru sebab ada banyak cerita yang Miss J dengar sejak akhir-akhir ini. Sebab apa yang Miss J tahu yang Shila takkan kembali bersama Awi.

Lagipun itu semua kan cerita lama. Buat apa nak dikenang kembali. Dah jadi sejarah dah pun. Orang pun ramai yang dah lupa tentang cerita cinta mereka sebelum ini.

Miss J rasa elok juga kalau Awi buka mulut terangkan kepada semua tentang perkara ini. Bukannya apa... takut jadi fitnah bila ada perasaan syak wasangka!

Shila Amzah Pernah Bercinta Dengan <b>Awi Rafael</b> Sebelum <b>...</b>

Posted: 27 Jun 2013 05:36 PM PDT


Wow. Agak menarik membaca tulisan Murai Batu menerusi portal Murai pagi ini. Terus celik biji mata Abang Nara yang kuyu akibat tidak cukup tidur. Mana tidaknya, Shila Amzah didakwa pernah bercinta dengan Awi Rafael sebelum cinta tersebut berpindah kepada Sharnaaz Ahmad. Menarik kan?

shila amzah dan awi rafael

Patutlah semasa program Mania dulu, pernah dengar desas desus Sharnaaz Ahmad mengamuk kepada Awi Rafael. Adakah Sharnaaz cemburu kerana takut hubungan cinta antara Shila dan Awi berputik kembali? Fuh ~~ Abang Nara pun terkejut mendengar kisah ini. Memang ramai orang tak tahu rahsia ini.

shila amza

Sekarang ini, Shila dan Awi kedua-duanya sudah single kembali. Kedua-duanya sudah putus cinta. Adakah cinta lama akan bertaut kembali? Apa salahnya kan? Kedua-duanya pun penyanyi yang berbakat. Kalau ada jodoh, mungkin satu hari akan bercinta kembali. Apa kata anda?

P.S: Mercedez-Benz lancar A-Class terbaru

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Komen