Nuffnang

Selasa, 6 Ogos 2013

Erry Putra - Google Blog Search

Erry Putra - Google Blog Search


<b>Erry Putra</b> Bercinta Dengan Janda? - UtaraNews - The News Portal

Posted: 01 Apr 2013 09:37 PM PDT


pelakon dan juga penyanyi, Erry Putra menafikan dakwaan yang mengatakan dirinya bercinta dengan seorang janda.
Menurutnya, beliau mengakui sedang berkawan dengan seseorang namun perhubungan mereka berdua bukanlah sampai ke tahap bercinta.
"Tak mungkinlah saya bercinta dengan dia sebab saya anggap dia macam kakak. Janganlah disebabkan saya sering keluar dengan dia maka orang boleh gosipkan saya dengan mudah. Saya tak ambil hati pun kalau orang nak gosip-gosip sebab saya tahu itu sekadar usik-usik manja sahaja", katanya.
Dalam perkembangan terbaru, Erry bakal keluar dengan single terbaru berjudul Tapi Aku Cinta (Walau Lebih Tua). Namun tajuk lagunya itu dikatakan cuba memerli teman-teman artis yang terlibat.
"Saya bukan bermaksud untuk perli sesiapa pun. Itu cuma sekadar lagu. Memang tajuk itu kedengaran seperti mengata orang tapi saya tak buat begitu. Kalau ada yang terasa saya minta maaf. Namun jujurnya saya tak ada niat mengata orang apalagi kawan-kawan artis," ujarnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan