Nuffnang

Sabtu, 12 Oktober 2013

Fauzi Nawawi - Google Blog Search

Fauzi Nawawi - Google Blog Search


Noni AF5 Nafi Jalin Hubungan Dengan <b>Fauzi Nawawi</b> | - Beautifulnara

Posted: 09 Oct 2013 05:09 PM PDT


Pelakon Fauzi Nawawi mendidik ramai pelakon baru dalam bidang lakonan, namun baru-baru ini dia dikatakan menjalin hubungan dengan Noni AF5, atau nama sebenarnya Nonny Nadirah Zainuddin.

Hari ini Harian Metro melaporkan yang Noni mendakwa ianya sekadar hubungan profesional.

Hubungan kami rapat atas dasar kerja dan tidak lebih daripada itu. Saya juga 'anak didik' Fauzi kerana dia banyak membimbing saya dan memberi pelbagai tip dalam bidang lakonan.

Bukan saya saja, malah ramai lagi artis lain yang menimba ilmu lakonan dengannnya seperti Ika Nabella, Reen Rahim, Agnes Wong dan ramai lagi, tapi mengapa saya pula yang digosipkan dengannya?

Menurut Noni, dia mula mengenali Fauzi ketika menyertai program Jelajah Festival Filem Malaysia tahun ini, dan pada masa itu Fauzi turut ditemani isterinya, Lisdawati. Fauzi memberitahunya yang dia ada pakej yang lengkap untuk menjadi pelakon dan menawarkan Noni untuk berlakon dalam drama arahannya.

Tambah Noni lagi Fauzi seorang yang tegas ketika bekerja kerana inginkan hasil terbaik untuk drama, dan Noni turut menyifatkan dirinya bertuah kerana dapat menimba ilmu melalui pelakon hebat seperti Fauzi.

Manakala dia juga turut rapat dengan Lisdawati yang dianggap seperti kakak. Dia berharap dirinya tidak akan dikaitkan mempunyai hubungan dengan Fauzi lagi kerana tidak mahu mengguris hati keluarganya.

Baguslah Noni kerana awal-awal menyatakan pendirian sebegini, kalau perkara tidak benar tidak ada apa yang perlu ditakutkan dan nyatakan saja 'tidak', bukan? Mudah saja.

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Fauzi Nawawi</b> dan Noni AF5 nafi bercinta, hanya rakan kerja

Posted: 09 Oct 2013 07:43 PM PDT


Fauzi Nawawi dan Noni AF5 nafi bercinta, hanya rakan kerja - Nama Fauzi Nawawi memang sinonim dengan gosip-gosip liar yang sering dikaitkan bercinta dengan ramai artis muda lain sebelum ini, namun kembali reda setelah berkahwin dengan pelakon Lisdawati pada tahun 2008.
Terbaru, aktor itu dikatakan bercinta dengan Noni AF5 yang merupakan salah seorang anak didiknya. Ekoran itu, Noni segera tampil membuat penjelasa menerusi Harian Metro untuk mengelakkan kekliruan dan perpecahan dalam keluarga Fauzi.
"Hubungan kami rapat atas dasar kerja dan tidak lebih daripada itu. Saya juga 'anak didik' Fauzi kerana dia banyak membimbing saya dan memberi pelbagai tip dalam bidang lakonan."

"Bukan saya saja, malah ramai lagi artis lain yang menimba ilmu lakonan dengannnya seperti Ika Nabella, Reen Rahim, Agnes Wong dan ramai lagi, tapi mengapa saya pula yang digosipkan dengannya?"
Dalam pada itu, Noni mendakwa mula mengenali Fauzi ketika menyertai program Jelajah Festival Filem Malaysia tahun ini, dan pada masa itu Fauzi turut ditemani isterinya, Lisdawati. Fauzi memberitahunya yang dia ada pakej yang lengkap untuk menjadi pelakon dan menawarkan Noni untuk berlakon dalam drama arahannya.

Pengakuan <b>Fauzi Nawawi</b> Pasal Kontroversi Curang Pada Lisdawati

Posted: 11 Oct 2013 06:59 AM PDT




Assalamualaikum


Respon Fauzi Nawawi kontroversi curangi Lisdawati - Semalam, Fauzi Nawawi didakwa menjalinkan hubungan cinta dengan anak didiknya, Noni AF5 sehingga menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan peminat.
Bagaimanapun, pelakon dan pengarah itu menafikan gosip liar berkenaan menerusi mStar online dan menyuarakan rasa kesalnya kerana sering dikaitkan bercinta dengan artis-artis wanita muda.
"Sudah-sudahlah nak kaitkan saya dengan wanita lain. Pada usia mencecah 40 tahun, saya rasa malu pula apabila digosipkan mempunyai skandal."
"Rasa macam tak logik saya dikaitkan dengan Noni kerana saya hanya pernah bekerjasama menerusi drama Aiman Tempe, Jentera Jenteng Pilihan Raya danKiambang sahaja dengannya."
"Dia juga turut terlibat menjayakan promosi produk Aqua Terapi yang diusahakan oleh syarikat saya dan isteri iaitu Perfect Illusion Corporation Sdn Bhd."
Terdahulu, isteri Fauzi, Lisdawati yang kini sudah berubah ke arah bertudung memberitahu tidak terganggu dengan kontroversi terbabit dan mendakwa sudah lali dengan gosip-gosip liar seperti itu.


Dalam pada itu, Fauzi atau nama sebenarnya Mohd Fauzi Mohd Nawawi, 40, tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang sekiranya kontroversi tersebut menjejaskan karier dan perniagaannya.
"Saya nak ingatkan, kalau nak buat cerita seperti ini selidik betul-betul. Jangan sampai saya ambil tindakan pula nanti."
"Mungkin isteri saya sudah faham dengan isu seperti ini dan dia tidak hairan pun dengan perkara tersebut. Lebih-lebih lagi Lisda sering bersama saya dan Noni apabila membuat promosi produk."
"Tetapi apa pula kata teman lelaki Noni apabila isu ini menjadi serius? Saya harap gosip saya berskandal dengan wanita lain tidak lagi diberitakan. Cukup-cukuplah. Anak-anak saya pun dah besar, rasa kurang manis apabila berita ini keluar. Apatah lagi saya dan Lisda merancang untuk menambah anak pada tahun hadapan."





Sumber






Best regards,
 ANa Ahmad

LIKE , TWEET dan COMMENT daripada anda amatlah Ahmad hargai . Tq :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan