Nuffnang

Sabtu, 12 Oktober 2013

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Kalau Tak Puas Hati, Datang Jumpa Saya – <b>Sharnaaz Ahmad</b> |

Posted: 02 Oct 2013 11:05 PM PDT


Tidak habis-habis lagi dengan kisah antara Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad ini. Hendak buat macam mana, mereka berdua pernah bercinta. Jadi jika ada cerita yang timbul daripada sebelah pihak, pasti dengan segera akan dikaitkan terhadap pihak yang satu lagi. Selagi tak ada kekasih baru, selagi itulah akan jadi macam ini kot.

sharnaaz

Kontroversi ini bermula apabila Shila Amzah menerusi laman Twitternya menulis pendapatnya mengenai filem Bencinta yang sedang ditayangkan di pawagam.
shila
Apabila ditanya pendapat mengenai hal ini, Sharnaaz Ahmad berkata kepada Sinar Harian:-

Kalau tak puas hati, datang jumpa saya. Tak guna cakap belakang-belakang. Orang yang cakap belakang-belakang ini menggambarkan kebodohan mereka sendiri.

Saya dah lama memaafkan 'mereka'. Tapi saya tak tau bagaimana pula di sebelah sana. Saya juga malas nak ambil tahu lagi mengenai mereka lagi. Lagipun buat masa ini, saya hanya fikir kerja.

Namun Shila Amzah menerusi tweet terbarunya memaklumkan apa yang ditulisnya sebelum ini tidak dikaitkan dengan sesiapa pun. Jadi ini bermakna ia tiada kaitan dengan Sharnaaz Ahmad.

shila

Jadi janganlah kaitkan mereka berdua lagi. Diorang pun dah bahagia dengan hidup masing-masing. Peminat pun bolehlah lupakan kisah silam mereka. Memang dah tertulis tiada jodoh antara mereka berdua. Tak perlulah kita nak masuk campur sangat. Tak gitu?
glutacellP.S: Hilangkan kesan hitam jerawat? Kulit muka lebih cerah dan flawless ? Tona kulit lebih sekata? Ingin lebih bertenaga dan sihat ? Dapatkan segera produk kecantikkan dan kesihatan. 2 dalam satu. Jom layari sendiri www.azaleadenaturale.com

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Sharnaaz Ahmad</b> mengamuk dituduh pukul Shila Amzah

Posted: 03 Oct 2013 05:00 AM PDT


Sharnaaz Ahmad mengamuk dituduh pukul Shila Amzah - Spekulasi yang mendakwa Sharnaaz Ahmad pernah memukul Shila Amzah membuatkan pelakon itu naik berang dan mengamuk dalam sidang media semalam.

Bercakap kepada Sinar Harian dalam satu kenyataan ringkas, Sharnaaz merasakan dirinya difitnah dan menyuarakan kekesalan tentang kenyataan Shila Amzah. Katanya, penyanyi itu sepatutnya bersemuka dengan dirinya dan bukan menghebohkan kepada laman sosial.

"Kalau tak puas hati, datang jumpa saya. Tak guna cakap belakang-belakang. Orang yang cakap belakang-belakang ini menggambarkan kebodohan mereka sendiri"

"Saya dah lama memaafkan mereka. Tapi saya tak tau bagaimana pula di sebelah sana. Saya juga malas nak ambil tahu lagi mengenai mereka lagi. Lagipun buat masa ini, saya hanya fikirkan kerja."

Bagi admin, ada benar juga kata-kata Sharnaaz Ahmad. Perkara sensitif seperti itu patut dibawa berbincang secara peribadi. Apapun, nasi sudah menjadi bubur. Kini, ramai peminat mula menganggap lelaki yang dimaksudkan Shila ialah Sharnaaz.

Shila Amzah nafi pernah dipukul <b>Sharnaaz Ahmad</b> - Cerita Kosong Ku

Posted: 02 Oct 2013 03:59 PM PDT


Shila Amzah nafi pernah dipukul Sharnaaz Ahmad - Ekoran mengemaskini status Twitter semalam dengan kenyataan yang penuh teka-teki, Shila Amzah kini berdepan beberapa spekulasi yang mendakwa dirinya pernah dipukul kekasih lama iaitu Sharnaaz Ahmad sebelum putus hubungan tidak lama dulu.

Menyifatkan dakwaan itu sebagai tidak bertanggungjawab, Shila melahiran perasaan kecewanya kerana status Twitter semalam telah disalahtafsir dan diputarbelitkan. Malah, dia menganggap pemilik blog tersebut menulis cerita sesuka hati dan tidak menjaga sensitiviti orang lain.

"Saya langsung tak kaitkan cerita saya dengan sesiapa pun. Jadi tolong takyah kaitkan la.. Siapa yang tulis itu memang tak bertanggungjawab la."

"Tolong lah blog yang tak bertanggungjawab ini. Maaf cakap tapi kalian tak jaga langsung sensitivity orang lain. Tulis ikut sedap sahaja."

Terdahulu menerusi akaun Twitter, penyanyi lagu Patah Seribu itu mengakui tidak mahu menonton filem Bercinta kerana pernah mengalami situasi tersebut sehingga dirinya kini masih trauma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan