Nuffnang

Sabtu, 12 Oktober 2013

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


EDtv: (Gambar) <b>Lisdawati</b>, Salma, Asmidar, Caroline dan Ana <b>...</b>

Posted: 30 Aug 2013 06:25 PM PDT

Hai, selamat Hari Merdeka ke 56! Selain hari ini Hari Merdeka, hari ini juga merupakan hari terakhir promosi busana perkahwinan rekaan Erid Amaro. Promosi yang bermula pada 21 Mei lalu akan berakhir pada hari ini. Jom kita saksikan gambar artis-artis yang menjadi model busana pengantin rekaan Erid Amaro semasa promosi berlangsung sebelum ini. Gambar2 ini diberikan eksklusif oleh Erid Amaro untuk pembaca blog EDtv.
Busana ini sesuai untuk majlis pernikahan.
 Salma yang kini berhijab juga menjadi pilihan model Erid Amaro.
ED rasa busana yang ni sesuai untuk majlis nikah atau resepsi.
Salma anggun dengan busana pengantin ini..
 Salma dengan busana pengantin berwarna kuning pula..
Busana ini cantik juga dibuat photo shoot perkahwinan..
Busana yang ni sesuai untuk majlis resepsi.
Busana ini sesuai untuk majlis resepsi.
Busana putih biru muda ini sesuai untuk majlis resepsi.
Bagaimana? Cantik bukan busana pengantin rekaan Erid Amaro? Bagi anda yang merancang perkahwinan pada tahun hadapan, Erid Amaro akan buat promosi busana pengantin bermula Januari 2014. Catat di diari ye sebab bila promosi, anda boleh jimat membeli busana pengantin rekaan Erid Amaro. Tak perlu sewa dan busana pengantin tersebut anda boleh simpan sebagai kenangan. 
Untuk pengetahuan anda, penyanyi Daus AF8 telah mengenakan busana pengantin Erid Amaro semasa majlis perkahwinannya dan akan datang, Black juga akan mengenakan busana Erid Amaro semasa majlis resepsinya di Pantai Dalam. Udada Ubabye!!
ED: Semakin terkenal Erid Amaro ni..

<b>Lisdawati</b> Kini Bertudung, Masih Terima Tawaran Lakonan <b>...</b>

Posted: 12 May 2013 06:52 PM PDT


Susah juga jadi pelakon terutamanya buat wanita. Nak pakai tudung pun ada kekangan daripada segi bab tawaran berlakon. Namun usaha Lisdawati untuk menutup aurat seharusnya dipuji. Sekurang-kurangnya Lisdawati sudah ada usaha untuk berubah ke arah kebaikan. Itu yang penting.

lisdawati

Walaupun sudah berimej baru, Lisdawati masih menerima tawaran berlakon yang menampakkan rambut. Kata Lisdawati kepada portal Murai:-

Kalau boleh saya tidak mahu komen pasal penampilan saya ini. Dan saya tidak juga umumkan dimana-mana bahawa saya sudah bertudung atau sebagainya kerana saya tidak mahu dilabel atau dihukum mana-mana pihak terutamanya masyarakat. Sebagai seorang pelakon, saya kena paham dan professional dalam menjalankan tanggungjawab yang diberikan, harap orang ramai dan peminat tahu mengenai itu. Tetapi dihati kecil saya sendiri saya inginkan perubahan kearah kebaikan. Ya, memang ini adalah imej terkini Lisdawati, tetapi harap orang ramai paham, jika ada tawaran berlakon dengan watak yang tidak membolehkan saya menutup rambut saya, saya masih terima kerana itu adalah mata pencarian saya, untuk membesarkan anak-anak dan keluarga.

lisdawati

Susah kan jadi pelakon? Abang Nara memang akan menghalang anak Abang Nara menjadi pelakon walaupun mendapat tawaran menjadi hero filem. Tambah Lisda lagi:-

Tetapi seboleh-bolehnya saya cuba untuk tidak lagi melakonkan watak yang perlukan saya pakai baju yang seksi dan sebagainya. Selagi watak itu membenarkan saya pakai tudung, saya akan cuba menutup aurat selagi boleh. Ini semua datang daripada diri saya sendiri dan saya buat perlahan-lahan kerana niat saya adalah untuk berubah kearah yang lebih baik dan ia bukan boleh dibuat dengan sekelip mata. Saya mahu orang ramai paham dan bukannya terus menjatuhkan hukuman kepada saya kalau nanti nampak saya berlakon tak pakai tudung kerana saya sendiri tidak mengumumkan saya bertudung atau berhijrah.

lisdawatiPerlahan-lahan berubah pun dah kira okay. Mungkin tahun ini masih terima tawaran yang menampakkan rambut. Tahun depan tak perlu dah. Slow-slow. Yang penting berubah. Apa pun tahniah kepada Lisdawati atas perubahan ini.

P.S: Pasangan romantis pada musim banjir

Baca Yang Ini Pulak:-

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Lisdawati</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Oct 2013 01:10 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Lisdawati</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Aug 2013 01:29 PM PDT


<b>Lisdawati</b> Kini Bertudung Tapi.. - Gossip Artis Malaysia

Posted: 12 May 2013 09:00 PM PDT

Pada: Isnin, 13 Mei 2013 Difahamakan memetik portal Murai semalam, Lisdawati kini sudah bertampilan dengan bertudung pada dirinya, wah baguslah, memang ramai yang setuju. Namun Lisdawati yang juga isteri kepada pelakon Fauzi Nawawi itu enggan disalah erti penampilannya yang kini bertudung, memandangkan dia akan membuka tudung ketika berlakon jika diminta produser berbuat demikian kerana itu adalah punca rezekinya membesarkan anak-anaknya.
"Kalau boleh saya tidak mahu komen pasal penampilan saya ini. Dan saya tidak juga umumkan dimana-mana bahawa saya sudah bertudung atau sebagainya kerana saya tidak mahu dilabel atau dihukum mana-mana pihak terutamanya masyarakat.

"Sebagai seorang pelakon, saya kena paham dan professional dalam menjalankan tanggungjawab yang diberikan, harap orang ramai dan peminat tahu mengenai itu. Tetapi dihati kecil saya sendiri saya inginkan perubahan kearah kebaikan.

"Ya, memang ini adalah imej terkini Lisdawati, tetapi harap orang ramai paham, jika ada tawaran berlakon dengan watak yang tidak membolehkan saya menutup rambut saya, saya masih terima kerana itu adalah mata pencarian saya, untuk membesarkan anak-anak dan keluarga.

"Tetapi seboleh-bolehnya saya cuba untuk tidak lagi melakonkan watak yang perlukan saya pakai baju yang seksi dan sebagainya. Selagi watak itu membenarkan saya pakai tudung, saya akan cuba menutup aurat selagi boleh.

"Ini semua datang daripada diri saya sendiri dan saya buat perlahan-lahan kerana niat saya adalah untuk berubah kearah yang lebih baik dan ia bukan boleh dibuat dengan sekelip mata.

"Kerana saya tiada sumber mata pencarian lain, cuma baru sekarang saya sedang berusaha untuk membuka perniagaan supaya saya tidak terlalu berharapkan daripada sumber sebagai pelakon. Semua itu masih dalam perancangan.

"Saya mahu orang ramai paham dan bukannya terus menjatuhkan hukuman kepada saya kalau nanti nampak saya berlakon tak pakai tudung kerana saya sendiri tidak mengumumkan saya bertudung atau berhijrah.

"Ini adalah niat saya dan untuk diri saya sendiri, itu sahaja,"jelas Lisdawati

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan