Nuffnang

Sabtu, 12 Oktober 2013

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


Gambar Rumah <b>Maya Karin</b> RM2 Juta di London? - Berita Semasa

Posted: 20 Sep 2013 01:04 AM PDT

Gambar Maya Karin

Gosip artis Malaysia : nampaknya dalam diam-diam, artis Malaysia yang seorang ini dikatakan sudah memiliki rumah di kota London. Harga rumah di London milik Maya Karin berharga RM2 juta. Apa RM2 juta?

Ya…Lagipun tidak mustahil dan tidak mengejutkan sebenarnya memandangkan Maya Kari cukup terkenal dengan sifat berjimat-cermatnya. Baik daripada aksesori, baju, kereta semuanya biasa-biasanya. Apatah lagi dengan menjadi duta Vono pun dibayar sekitar sejuta. Tidak seperti tipikal artis Malaysia yang lain :

"Biar papa, asalkan bergaya"

Bukan sahaja hartanah dan rumah di Kota London, malah Maya Karin dikatakan memiliki rumah & tanah di sekitar Damansara, Penchala dan juga Terengganu. Aapapun pelaburan yang baik buat Maya Karin. Tahniah!

<b>Maya Karin</b> Jadi Isteri Mokhtar Dahari - MyNewsHub

Posted: 07 Oct 2013 03:49 AM PDT


Kelibat pelakon Maya Karin menerusi pentas teater berprestij Istana Budaya bakal dilihat peminat setianya menerusi teater muzikal Supermokh, bulan depan.

Teater yang diinspirasikan daripada kisah hidup tokoh bola sepak negara, Allahyarham Dato Mokhtar Dahari itu diterbitkan oleh pengarah dan pelakon Hans Isaac.

Selain Maya yang akan menjayakan peranan isteri kepada lagenda bola sepak itu iaitu Datin Tengku Zarina Tengku Ibrahim, Awie turut memegang peranan utama sebagai Dato Mokhtar Dahari.

Menurut Maya yang dipetik menerusi Berita Harian, "memandangkan saya pun sudah lama tidak berlakon teater, selain faktor saya sendiri memang percayakan kredibiliti Hans dan Harith Iskander yang pernah mengarahkan muzikal Lat, iaitu teater muzikal yang paling saya kagumi, akhirnya saya terima tawarannya".

Oleh: AUDREY LEE

Maya Karin Jadi Isteri Mokhtar Daharihttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Maya-Karin.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Maya-Karin-150x150.jpgMyNewsHub myArtisTerkiniusquare

Kelibat pelakon Maya Karin menerusi pentas teater berprestij Istana Budaya bakal dilihat peminat setianya menerusi teater muzikal Supermokh, bulan depan. Teater yang diinspirasikan daripada kisah hidup tokoh bola sepak negara, Allahyarham Dato Mokhtar Dahari itu diterbitkan oleh pengarah dan pelakon Hans Isaac. Selain Maya yang akan menjayakan peranan isteri kepada lagenda...

<p style="text-align: justify;">Kelibat pelakon Maya Karin menerusi pentas teater berprestij Istana Budaya bakal dilihat peminat setianya menerusi teater muzikal Supermokh, bulan depan.</p> <p style="text-align: justify;">Teater yang diinspirasikan daripada kisah hidup tokoh bola sepak negara, Allahyarham Dato Mokhtar Dahari itu diterbitkan oleh pengarah dan pelakon Hans Isaac.</p> <p style="text-align: justify;">Selain Maya yang akan menjayakan peranan isteri kepada lagenda bola sepak itu iaitu Datin Tengku Zarina Tengku Ibrahim, Awie turut memegang peranan utama sebagai Dato Mokhtar Dahari.</p> <p style="text-align: justify;">Menurut Maya yang dipetik menerusi Berita Harian, "memandangkan saya pun sudah lama tidak berlakon teater, selain faktor saya sendiri memang percayakan kredibiliti Hans dan Harith Iskander yang pernah mengarahkan muzikal Lat, iaitu teater muzikal yang paling saya kagumi, akhirnya saya terima tawarannya".</p> <p style="text-align: justify;">Oleh: AUDREY LEE</p>