Nuffnang

Rabu, 21 Mei 2014

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


(24 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan <b>Farawahida</b> & Syukur |

Posted: 06 Feb 2014 06:06 PM PST


Bergelar suami isteri pada 16 Disember lalu, majlis resepsi pengantin baru, Farawahida dan Syukur telah diadakan di  Dewan N'dah Shah Alam baru-baru ini. Mengenakan 2 persalinan, Farawahida dan Syukur tampak berseri-seri dan sinar kebahagiaan jelas terserlah di wajah mereka. Tahniah sekali lagi diucapkan atas perkahwinan anda berdua.

farawahida

Sudah pun berusia 29 tahun, Farawahida berharap agar mendapat berita baik mengenai kehadiran orang ketiga dalam mas terdekat ini. Kata Farawahida:-

Saya bersyukur kalau dikurniakan zuriat dalam jangka masa yang terdekat. Lagipun usia saya sudah mencecah 29 tahun. Tetapi ini semua rezeki dan saya berharap saya mendapat rezeki itu

farawahida

Insya Allah segalanya akan dipermudahkan buat anda berdua. Banyakkan berdoa dan memohon agar dimurahkan rezeki. Lagi beberapa gambar sekitar majlis resepsi perkahwinan Farawahida dan Syukur dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber asal MalaysianDigest.

milineum

P.S: Anda semua dijemput hadir ke Seminar Usahawan Milenium akan diadakan pada 9 Feb 2014 di Dewan Astana Era Mewah, Paya Jaras. 150 peserta yang awal akan menerima cenderamata. Untuk maklumat lanjut anda boleh melayari www.janaincome.com.my atau Facebook Seminar Usahawan Milenium.

farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida
farawahida

Baca Yang Ini Pulak:-

ekslusif! seluar dalam <b>farawahida</b> jadi bahan kontroversi

Posted: 04 May 2014 04:09 AM PDT

Post image for EKSLUSIF! SELUAR DALAM FARAWAHIDA JADI BAHAN KONTROVERSI

EKSLUSIF! SELUAR DALAM FARAWAHIDA JADI BAHAN KONTROVERSI | Kesian betul. Dalam kegembiraan penyanyi Farawahida Razali bergelar isteri kepada jejaka pilihan  hati, Abdul Shukur Mohd Zain, timbul pula kontroversi lain membabitkan dirinya yang tidak sedap didengar.

Kontroversi itu berkaitan dengan sekeping gambar Farawahida yang diambil dari akhar Kosmo telah menjadi bahan bualan mulut gatal penggiat-penggiat laman sosial.

Perkara yang dipertikaikan mereka ialah garis seluar dalam Farawahida yang ketara dilihat di sebalik skirt merah jambu yang dipakainya.

fara-2-199x300

Susulan itu, ada peminat menyarankan agar penyanyi lagu Tanpamu itu memakaiseluar dalam jenis g-string bagi mengelakkan kejadian sama berulang kembali.

Macam-macam pula dengan karenah dan kelakuan peminat di laman sosial.

Tak senang dibuat mereka hidup sebagai seseorang selebriti itu. Kesian pula dengan Farawahida yang baru berkahwin.

Rating: 5.7/10 (3 votes cast)
EKSLUSIF! SELUAR DALAM FARAWAHIDA JADI BAHAN KONTROVERSI, 5.7 out of 10 based on 3 ratings Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan