Nuffnang

Rabu, 21 Mei 2014

Mizz Nina - Google Blog Search

Mizz Nina - Google Blog Search


<b>Mizz Nina</b> Hanya Akan Menyanyi Depan Wanita Sahaja |

Posted: 26 Jan 2014 05:09 PM PST


Satu demi satu perubahan dilakukan oleh Mizz Nina. Pasti Noh Salleh bangga dengan apa yang diusahakan oleh isterinya ini. Selepas berhijab baru-baru ini, Mizz Nina kini mengambil keputusan untuk hanya menyanyi di hadapan wanita sahaja. Keputusan ini diambil atas kesedarannya sendiri dan bukan atas paksaan orang lain.
mizz nina

Berkata kepada Berita Harian, Mizz Nina menegaskan yang dia tidak menyesali keputusan ini. Kata Mizz Nina:-

Saya akan menyanyi di hadapan penonton wanita saja. Keputusan itu saya buat selepas berhijrah. Suami menyokong keputusan saya. Saya tidak menyesal meninggalkan bidang muzik kerana sudah puas mengecapinya. Kini, saya ingin memberikan perhatian kepada butik dan juga syarikat produksi yang ditubuhkan sejak setahun lalu

mizz nina

Semoga keputusan ini akan membawa lebih keberkatan dan ketenangan dalam hidup Mizz Nina. Abang Nara lihat Mizz Nina dengan pengaruhnya mampu menjadi idola wanita berjaya kepada remaja-remaja di luar sana. Semoga suatu hari nanti, Mizz Nina akan menjadi "role model" seorang muslimah yang hebat buat wanita-wanita lain kelak. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Nombor plat W1N milik Sultan Johor

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan