Nuffnang

Rabu, 21 Mei 2014

Izreen Azminda - Google Blog Search

Izreen Azminda - Google Blog Search


Aspirasi Bangsa: <b>Izreen Azminda</b> diceraikan di lokasi penggambaran

Posted: 20 May 2014 09:20 PM PDT

Terkejut Abang Nara membaca berita penceraian Izreen Azminda dan suaminya, Muhammad Riza di Berita Harian hari ini. Mereka berdua telah berkahwin pada 31 Ogos 2012 dan dikurniakan seoarang anak lelaki, Adrian Umar yang kini berusia 10 bulan. Lafaz cerai telah dilakukan oleh suaminya di lokasi penggambaran di Pulau Pinang selepas berlaku pertengkaran. Kejadian itu disaksikan oleh beberapa kru dan pelakon lain.
Berita buruk ini telah disahkan oleh Izreen sendiri. Kata Izreen:-
Ya kami sudah tiada apa-apa ikatan lagi. Tiada jodoh antara kami. Saya pasrah dengan ketentuan ini. Cuma buat masa ini saya enggan mengulas lanjut dan saya ia tak perlu diperbesarkan.
Mungkin ini sudah tertulis dan langkah terbaik buat saya dan dirinya. Beliau lelaki yang baik yang pernah hadir dalam hidup saya. Hidup harus diteruskan dan paling utama ialah saya ada anak untuk dibesarkan.
Semoga Izreen dan Riza tabah menghadapi dugaan ini. Memang jodoh anda berdua tidak panjang. Yang penting hidup harus terus dan anak perlu diberi kasih sayang yang tidak berbelah bahagi. Takziah Izreen dan Riza.

“Saya Belum Ceraikan <b>Izreen Azminda</b>” – Suami | MummyNemo

Posted: 21 May 2014 03:36 AM PDT

Adakah anda ingin mengikuti jejak langkah Adira untuk dapatkan kulit CANTIK & PUTIH? Dapatkan disini
"Peluang Bekerja Di AUSTRALIA Gaji Lumayan"..KLIK SINI..

iz Suami kepada pelakon Izreen Azminda, 29, iaitu Muhamad Riza Baharuddin, terkejut apabila dikatakan telah melafaz cerai terhadap isterinya di set penggambaran semasa berlakunya pertengkaran.

Muhamad Riza, 31, yang juga jurukamera bebas berkata, dia baharu sahaja memfailkan permohonan cerai di mahkamah rendah syariah Kuala Lumpur pada 14 Mei lalu dan masih menuggu tarikh untuk dipanggil oleh pihak mahkamah.

"Kami belum lagi bercerai dan saya belum melafazkan talak kepada dia (Izreen). Kami baru sahaja failkan perceraian pada Rabu minggu lalu dan masih menunggu tarikh (perbicaraan) lagi.

"Saya akui rumah tangga kami bermasalah dan kami sudah tidak tinggal sebumbung sejak sebulan yang lalu, namun kami belum bercerai secara sah lagi," ujarnya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini, Rabu.

Muhammad Riza diminta mengulas laporan sebuah akhbar pada Rabu kononnya dia telah melafazkan cerai terhadap Izreen Azminda yang dilakukan di lokasi penggambaran sebuah drama di Pulau Pinang.
Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

Laporan yang memetik kenyataan daripada sumber itu menyebut, perceraian berkenaan berlaku pada 16 Mei lalu di set penggambaran ketika terjadinya pertengkaran antara kedua-dua pihak.

Izreen atau nama sebenar Izreen Azminda Aznam bergelar isteri kepada Muhammad Riza pada 31 Ogos 2012.

Hasil perkongsian hidup itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Adrian Umar yang kini berumur 10 bulan.

Dalam pada itu, Muhammad Riza menjelaskan tindakannya bertemu Izreen di lokasi penggambaran di Pulau Pinang itu dengan tujuan untuk menghantar anak mereka bagi melepaskan rindu.

Dia juga mengambil kesempatan itu untuk berbincang tentang perceraian dan hak penjagaan anak mereka selepas bercerai nanti.

"Saya jumpa dia kerana ingin temukan Adrian kerana sudah lama tidak bertemu dan kesempatan itu juga saya ambil untuk berbincang tentang perceraian kami.

"Saya kesal apabila pertemuan tersebut disalah tafsir oleh pihak tertentu yang tidak bertanya dahulu kepada kami perkara sebenar," ujarnya.

Dia juga terkilan dengan laporan berita perceraian tersebut yang dianggap menjatuhkan maruahnya sebagai seorang lelaki.

Tambahnya, apabila berita tersebut tersebar ramai pihak menghubunginya untuk bertanyakan hal sebenar selain menuduhnya sebagai suami yang tidak waras.

"Berita itu sangat teruk sehingga mengambarkan saya sebagai seorang lelaki yang tidak waras kerana dengan melafazkan cerai di tempat yang tidak sepatutnya.

"Saya ambil dia sebagai isteri dengan cara baik dan saya akan lepaskan dia juga dengan cara baik bukan seperti yang ditulis itu. Laporan itu tidak benar sama sekali," ujarnya.

<b>Izreen Azminda</b> Diceraikan Suami di Lokasi Penggambaran <b>...</b>

Posted: 20 May 2014 03:20 PM PDT

Izreen Azminda Diceraikan Suami di Lokasi Penggambaran Terbongkar!   |  Ini berita yang agak mengejutkan kami terima pagi ini dari laporan sebuah akhbar tempatan. Pelakon, Izreen Azminda diceraikan suaminya, Muhammad Riza ketika lokasi penggambaran di Pulau Pinang beberapa hari yang lalu.

01 Izreen Azminda Kena Cerai Di Lokasi Penggambaran Izreen Azminda Diceraikan Suami di Lokasi Penggambaran Terbongkar!

Perceraian itu berlaku pada 16 Mei lalu di set penggambaran terbaharu membabitkan lakonan Izreen yang turut disaksikan beberapa kru dan pelakon lain.

Berita Harian hari ini melaporkan yang pada awalnya, Muhammad Riza memandu dari ibu kota untuk bertemu dengan isterinya di situ dan sesampai di sana berlaku pengtengkaran kecil di antara mereka yang disaksikan oleh kru dan pelakon lain.

Izreen Azminda yang dihubungi juga mengesahkan yang perkahwinan mereka sudah berakhir dan pasrah dengan apa yang telah tertulis untuk dirinya.

"Ya, kami sudah tiada apa apa ikatan lagi. Tiada jodoh antara kami. Saya pasrah dengan ketentuan ini," ujar Izreen Azminda apabila diminta mengulas tentang berita ini.

- sumber -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan