Nuffnang

Rabu, 21 Mei 2014

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


(TAHNIAH)<b>Fizz Fairuz</b> & Almy Nadia Kini Suami Isteri | - Beautifulnara

Posted: 26 Apr 2014 07:04 AM PDT


Setelah mengharungi pelbagai rintangan dalam percintaan, akhirnya kira-kira jam 6 petang hari ini (26 April Sabtu), Fizz Fairuz dan Almy Nadia telah sah bergelar suami isteri. Majlis pernikahan mereka telah berlangsung di Masjid Daerah Balik Pulau, Pulau Pinang. Hanya dengan sekali lafaz, Fizz turut menyerahkan mas kahwin bernilai RM1001 manakala wang hantaran sebanyak RM20,000 kepada Almy Nadia.

almy nadia fizz fairuz nikah

Pada tengah hari sebelum pernikahan, majlis pertunangan telah pun dilangsungkan untuk pasangan ini. Jutaan tahniah diucapkan buat Fizz dan Almy atas perkahwinan anda. Semoga berbahagia ke akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata yang ramai. Tahniah!!!

Baca Yang Ini Pulak:-

(10 LAGI GAMBAR)Majlis Perkahwinan <b>Fizz Fairuz</b> & Almy Nadia |

Posted: 27 Apr 2014 09:45 PM PDT


Ya Abang Nara tahu ramai yang teruja serta rasa gembira dengan perkahwinan Fizz Fairuz dan Almy Nadia Sabtu lalu. Percintaan selama 8 tahun akhirnya berakhir di jinjang pelamin. Macam dalam filem pulak. Kalau nak buat filem pun memang menarik jalan ceritanya. Yang penting, Fizz dan Almy nampak sama cantik sama padan dan saling melengkapi di hari bahagia mereka.

almy dan fizzSemoga Fizz dan Almy berbahagia ke akhir hayat. Semoga senyuman yang terukir itu berkekalan buat selama-lamanya. Berkahwin ini banyak dugaan dan cabarannya. Banyakkanlah berbincang untuk mencari persefahaman. Suka Abang Nara melihat sinar kebahagiaan di wajah Almy yang akhirnya sah bergelar isteri buat kekasih hatinya setelah menanti sekian lama. Kata Almy menerusi Kosmo:-

Saya berasa lega sebab segala susah payah dan dugaan yang ditempuh selama ini berakhir dengan penyatuan perkahwinan.Syukur Alhamdulillah, sabar adalah paling kuat dalam diri saya sepanjang mengharungi pelbagai kontroversi, naik dan turun, sebelum dan selepas akhirnya kami berdua sampai ke jinjang pelamin.

Sudah lapan tahun kami menjalinkan hubungan percintaan dan tahun ini masuk tahun ke-sembilan. Doa kami ke alam baharu akhirnya membawa kenyataan. Saya juga meminta semua orang terus berdoa agar perhubungan kami berjalan dengan lancar. Selepas ini, saya dan Fizz berada di alam baharu, doa yang terbaik untuk kami.

almy dan fizz

Tahniah sekali lagi buat Fizz dan Almy. Semoga dikurniakan cahaya mata yang ramai untuk memeriahkan lagi perkahwinan anda. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Takara Sakana.

almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan