Nuffnang

Ahad, 9 September 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


Tahniah! <b>Faezah Elai</b> Disahkan Hamil | OHBULAN!

Posted: 08 Aug 2012 04:26 AM PDT

Menerusi akaun Twitter Faezah Elai, beliau menyatakan bahawa disahkan hamil setelah hampir setahun memegang status sebagai isteri kepada pengarah drama, Heykal Hanifa.

Sejam yang lalu, Faezah Elai telah berkongsi berita gembira tersebut bersama peminat-peminatnya di akaun Twitter rasmi beliau. Dengan menaip twit berbunyi, "Saya sudah disahkan hamil setelah hampir setahun menikah Itu saja dpt sy gitau skrg"

Tahniah pihak OHBULAN! ucapkan. Di bulan Ramadhan yang mulia ini, berita tersebut merupakan rezeki yang amat bermakna buat pasangan ini.

Faezah Elai dan suaminya Heykal Hanifa, telah bernikah pada 9 September 2011 yang lepas.

Cabaran <b>Faezah Elai</b> | Paparazzi

Posted: 29 Aug 2012 08:44 PM PDT

Cabaran yang sukar sebagai isteri kerana kurang pengetahuan, benarkah ini terjadi kepada Faezah Elai ataupun satu lakonan?

(TAHNIAH)<b>Faezah Elai</b> Sahkan Dirinya Mengandung |

Posted: 08 Aug 2012 08:44 AM PDT

Rezeki bulan Ramadhan nampaknya apabila Faezah Elai hari ini mengumumkan yang dirinya sudah pun mengandung. Untuk makluman, Faezah Elai telah berkahwin dengan Heykal Hanafiah kira-kira setahun yang lepas. Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Faezah Elai dan suami.

faezah elai mengandung hamil

Buat masa ini tidak ada info lanjut yang dikongsikan oleh Faezah Elai mengenai kehamilannya. Diharap Faezah Elai dapat menjaga dirinya daripada melakukan aktiviti lasak. Tahniah sekali lagi kepada pasangan suami isteri ini.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan