Nuffnang

Ahad, 9 September 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


<b>Scha Al-Yahya</b> Dilantik Menjadi Duta Pusat Membeli-Belah Pakaian <b>...</b>

Posted: 19 Jul 2012 11:55 PM PDT

Sejak berumah tangga, rezeki Scha Al-Yahya menjadi semakin berlimpah ruah, dan baru-baru ini beliau telah dipilih menjadi duta untuk sebuah pusat membeli belah pakaian, Kenanga Wholesale City (KWC).

Kenanga Wholesale City (KWC) merupakan sebuah pusat membeli belah pakaian yang menawarkan sesuata yang menarik untuk industri fesyen Asia. Di mana, menerusi pembangunan ekonomi yang menggalakkan di sekitar Kuala Lumpur, ini telah membuka peluang untuk pusat-pusat borong di negara Cina, Indonesia, Thailand dan Korea untuk memasuki pasaran fesyen di KWC.

Selain itu, KWC juga merupakan sebuah pusat membeli belah pertama di Malaysia yang menawarkan pembelian secara borong untuk barangan fesyen seperti aksesori, kasut dan produk kecantikan, di mana semuanya dijalankan di bawah satu bumbung.

Menurut Scha, tawaran untuk menjadi duta ini disambut baik olehnya kerana beliau lihat KWC boleh dijadikan sebagai sebuah pusat membeli belah yang ideal bagi semua golongan masyarakat. Selain itu, beliau juga menganggap perlantikannya sebagai jurucakap KWC ini adalah yang terbaik, kerana ia selari dengan minatnya yang mendalam berkatian dengan dunia fesyen, dan secara kebetulan beliau juga mempunyai kios menjual pakaian, Schapoholic yang terletak di Pusat Membeli-Belah The Curve, Mutiara Damansara.

Sebagai duta KWC, Scha turut menyuarakan bahawa beliau akan membantu untuk menyebarkan maklumat berkaitan pusat membeli belah KWC ini kepada para peminatnya dan orang ramai menerusi laman sosial twitter dan facebooknya. Selain itu, beliau turut memaklumkan bahawa, ramai selebriti tempatan dan orang ternama yang datang untuk membeli belah di pusat ini.

Sumber : Utusan, KWC 

Awal Ashaari, <b>Scha Alyahya</b> dan Yasmin Hani workout

Posted: 28 Aug 2012 09:25 PM PDT


Lagi gambar selepas ini.

Pencarian yang dikongsi:

  • yasmin hani mantap
  • yasmin hani workout
  • scha alyahya raya 2012
  • gosip astis
  • PICTURE ARTIS MALAYSIA HARI RAYA
  • gambar raya scha alyahya
  • gambar raya scha dan awal 2012
  • neelofa raya 2012
  • gambar terkini scha alyahya
  • gambar neelofa berhari raya

Related posts:

<b>scha alyahya</b> berdebar sambut raya | HIBURAN DUNIAWI

Posted: 17 Aug 2012 11:45 PM PDT


 Pertama kali mengikut suami beraya ke rumah mertua, pelakon jelita, Scha Al-Yahya akui berdebar untuk menyesuaikan dirinya untuk berjumpa keluarga besar Awal Ashaari pada hari raya pertama.
Scha Al-Yahya berkata Awal Ashaari mempunyai keluarga yang sangat ramai dan dia gusar kalau-kalau dia tidak dapat membiasakan diri dengan cara dan pendekatan keluarga mertuanya yang pasti berbeza daripada keluarganya.
"Kami akan sambut raya pertama kami di rumah keluarga Awal dahulu di Subang Jaya. Ini pertama kali saya akan berkumpul bersama-sama keluarga besar Awal di pagi raya.
"Teruja tu ada tapi sebenarnya saya lebih berasa agak gementar juga kerana,maklumlah ini kali pertama saya beraya dengan semua keluarga Awal kerana keluarganya sangat ramai dan bimbang saya tidak akan dapat menyesuaikan diri.
"Lagi satu apa yang membuatkan saya berdebar adalah bagaimana saya hendak menyesuaikan diri saya dengan cara dan adab mereka kerana setiap keluarga punya cara yang berbeza.
"Jika keluarga saya, mereka lebih bersikap terbuka dan moden. Takut pula saya membiasakan diri saya begitu apabila bersama keluarga Awal. Apa-apa pun saya sedia untuk mendalami cara dan pendekatan keluarga Awal sedikit demi sedikit," katanya 
Scha yang bergelar isteri kepada Awal Ashaari pada 4 Mei lalu, bagaiamanapun akan pulang beraya ke rumah keluarganya di Sri Hartamas serta kampungnya di Sungai Petani, Kedah selepas itu.
Sementara itu, Awal yang teruja untuk beraya di kampong Scha selepas pertama kali bergelar suami isteri berkata, dia seronok kerana semua persiapan rayanya banyak diuruskan oleh isteri tercinta.
"Persiapan raya kami bersederhana sahaja dan Scha adalah orang yang penting menguruskan kebanyakan kelengkapan untuk diri dan rumah kami. Menariknya rumah kami ada langsir raya baru yang bercorak-corak kerana masa zaman bujang dulu saya lebih suka pakai 'blind' kerana ia nampak ringkas.
"Namun kami tetap balik ke rumah keluarga untuk beraya. Kami tidak ada masalah dengan giliran balik kampung kerana saya tidak ada kampung dan rumah emak pun di Subang saja. Tahun ini pada hari raya pertama, kami akan beraya di rumah keluarga saya dahulu di Subang dan selepas itu beraya ke rumah keluarga Scha di Sri Hartamas.
"Menyusul selepas itu, barulah kami pulang ke kampung Scha di Sungai Petani, Kedah. Saya juga seronok nak beraya di rumah keluarga Scha kerana mahu merasai keindaan serta nikmat beraya di kampung," jelasnya.
Scha dan Awal bakal bercuti Raya selama dua minggu sebelum mereka kembali berkerja dengan urusan masing-masing.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan