Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


Ramai Pertikai Keaslian Misai <b>Aizat Amdan</b>? | Kaki Bising Dot Com

Posted: 08 Jan 2013 05:52 PM PST

Aizat telah menggantikan tempat Yuna dalam pertandingan berprestij itu kerana Yuna tidak dapat menghadirkan diri ekoran dari jadual persembahannya yang padat di Los Angeles.

Pun begitu, Yuna tetap memberikan sokongan padu kepada rakan artisnya itu walaupun beberapa cerita negatif timbul sebelum AJL berlangsung.

Hasilnya, kepercayaan yang Yuna berikan kepada Aizat membawa tuah kerana lagu itu berjaya membuka mata ramai pihak akan bakat yang tidak ternilai ada dalam diri Yuna.

Selain itu, malam tadi ramai juga menyaksikan aksi Aizat yang bersahaja dalam menyampaikan lagu tersebut.

Rata-ratanya memuji penampilan Aizat yang tampaknya klasik dengan dibantu oleh artis-artis di bawah Palawan.

Paling menarik perhatian adalah imej Aizat yang mempunyai misai kerana menampakkan imejnya seperti artis negara, Allahyarham P.Ramlee.

Misainya yang tebal dan berwarna hitam itu menimbulkan reaksi pelbagai pihak hinggakan ramai yang mengatakan misai Aizat itu hanyalah misai palsu dan dilukis sahaja.

Kiranya, bukan kemenangan yang dipersoalkan oleh ramai pihak, tetapi, misai Aizat yang menjadi keutamaan perhatian penonton.

Satu jam yang lepas, Aizat telah memuat naik gambar misainya di laman Facebooknya dan juga Instagram bagi membuktikan misainya itu adalah asli.

Mungkin Aizat tidak mahu lagi orang ramai mempertikaikan penampilan misainya yang saling tidak ubah seperti seniman P.Ramlee. – MyNewsHub

Incoming search terms:

  • aizat yuna
  • engku ahmad aizzat
  • misai palsu

Serenade &#39;Jerrypah&#39; with <b>Aizat Amdan</b>.

Posted: 13 Mar 2013 04:02 AM PDT

'; function load() { geocoder = new google.maps.Geocoder(); //directionsDisplay = new google.maps.DirectionsRenderer(); var newyork = new google.maps.LatLng(40.69847032728747, -73.9514422416687); var myOptions = { zoom: 14, center: newyork, mapTypeId: google.maps.MapTypeId.ROADMAP, mapTypeControlOptions: { style: google.maps.MapTypeControlStyle.DROPDOWN_MENU } } map = new google.maps.Map(document.getElementById('map'), myOptions); //directionsDisplay.setMap(map); } function codeAddress() { geocoder.geocode( { 'latLng':SavedLatLng }, function(results, status) { if (status == google.maps.GeocoderStatus.OK) { map.setCenter(); var marker = new google.maps.Marker({ map: map, icon: redFlag, shadow: shadow, //title: title, animation: google.maps.Animation.DROP, position: SavedLatLng }); var infowindow = new google.maps.InfoWindow({ maxWidth: 270, content: contentString, disableAutoPan: false }); infowindow.open(map, marker); google.maps.event.addListener(marker, 'click', function() { infowindow.open(map,marker); }); } else { (function($) { $('#map').append('

Sorry, the address could not be found.

'); return false; })(jQuery); } }); } function showAddress(fromAddress, toAddress) { calcRoute(); calcRoute1(); } function calcRoute() { var start = document.getElementById("fromAdd").value; var end = document.getElementById("toAdd").value; var request = { origin: start, destination: end, travelMode: google.maps.DirectionsTravelMode.DRIVING }; directionsService.route(request, function(response, status) { if (status == google.maps.DirectionsStatus.OK) { directionsDisplay.setDirections(response); } }); } //]]>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan