Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


Blog Gadis Kampung: <b>FIDA IBRAHIM</b> MENJAUHKAN DIRI DARI <b>...</b>

Posted: 18 Feb 2013 10:20 PM PST

Sebelum ini hangat mengatakan zalif bercinta dengan Fida penyanyi "apo kena eh jang"..GK tengok fida nie bagus la..dia memilih pakwe bukan kerana rupa tapi Fida lebih selesa memilih lelaki yang kelakar...sebelum ini mamat sepah sekarang nie mat saja pulak(watak dalam bini-bini ku gangster)..
Apa-apa pun GK nak ucapakan tahniah semoga berkekalan...

 Tapi adatlah dalam bercinta baru-baru nie GK terbaca kat Ohbulan yang Fida atau nama sebenarnya Rafidah Ibrahim, 26 telah diserang oleh seorang wanita yang mengaku sebagai teman wanita Zalif Sidek dan berikutan insiden tersebut, Fida dikatakan telah mula menjauhkan diri serta enggan membalas BBM (mesej BlackBerry) yang dihantar oleh pelakon lelaki tersebut.
Pihak OHBULAN! telah mendapatkan Zalif dan bertanyakan lebih lanjut mengenai status terkini hubungannya dengan Fida.Adakah mereka masih berkawan ataupun sudah membawa haluan masing-masing?"Status saya dengan Fida masih lagi berkawan baik seperti mana saya berkawan dengan orang lain. Walaupun saya tahu sekarang ini dia banyak berdiam diri, tetapi saya tetap akan tegur dia kalau kami terserempak di mana-mana majlis.""Saya tidak akan bermusuh dengan dia. Saya akui setiap orang mempunyai kesilapan dan kami pun masing-masing ada buat salah.""Mungkin kami baru sahaja berkawan, jadi saya belum sempat nak berterus terang dekat dia semua perkara yang pernah saya lalui sebelum ini. Dengan siapa saya berkawan dan dengan siapa saya pernah rapat, semua itu saya belum sempat nak kongsi sebab masing-masing sibuk bekerja.""Mungkin ini adalah pengajaran buat saya untuk tidak terlalu terbuka menceritakan kepada umum mengenai hubungan rapat kami."

(Video) Zalif Sidek & <b>Fida Ibrahim</b> Sudah Berbaik? |

Posted: 27 Dec 2012 05:30 PM PST

Gosip cinta antara Zalif Sidek dan Fida Ibrahim memang menjadi bualan hangat dan tambah panas lagi dengan gosip kononnya Zalif ada perempuan lain selain Fida. Eh kalau tak bercinta mana datangnya istilah orang ketiga tu kan.. Keliru jugak ni. Jom kita tanya Zalif sendiri tentang sejauh mana hubungannya dengan Fida dan juga perempuan misteri tu.. Jeng jengg jenggg…..

PENJELASAN &#39;INAI DIJARI&#39; <b>FIDA IBRAHIM</b> | AMMBOI DOT COM

Posted: 27 Jan 2013 06:00 PM PST

Penjelasan 'Inai Dijari' Fida Ibrahim | Ada yang tertanya-tanya mengenai inai dijari Fida Ibrahim. Ada yang beranggapan pelakon dan penyanyi lagu Apo Kono Eh Jang versi 2012 itu akan atau bakal melangsungkan perkahwinan. Bagaimanapun Rafidah Ibrahim (Fida) tampil menjelaskan, kewujudan inai di setiap kuku tangannya bukan sebagaimana yang dimaksudkan.

Menerusi akhbar Utusan Malaysia, Fida berkata dia suka melihat wanita memakai pewarna kuku, bagaimanapun ia tidak sesuai untuk wanita Muslim. Lalu dia pilih untuk memakai inai di kesemua kuku tangan, selain cantik ia juga mampu menaikkan lagi seri kuku

fida

Sudah mengenakan inai sejak hujung tahun lepas, menurut Fida bagi memastikan inai nampak selalu cantik di kukunya, dia akan memastikan untuk memakainya seminggu sekali.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

CARIAN BERKAITAN

  • apa kono eh jang (1)
  • kuku fida ibrahim (1)
  • gambar fida inai (1)
  • fidah ibrahim malaysia (1)
  • fida satin (1)

Tags: , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Komen