Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Dina nazir - Google Blog Search

Dina nazir - Google Blog Search


Lebih 6,000 Peminat Banjiri Konsert Tiga Dekad Anuar Zain Cinta <b>...</b>

Posted: 18 Feb 2013 01:05 AM PST

Tidak pernah mengecewakan peminat wanita yang seringkali mengidamkan Anuar Zain membuat persembahan, kali ini Anuar Zain pertama kali membuat konsert selepas 30 tahun bergelar artis.

Membuat kejutan pada jam pertama persembahan, Anuar Zain menampilkan pelakon jelita, Nora Danish ketika menyanyikan lagu "Ajari Aku". Beliau telah mencium tangan Nora Danish dan membuatkan semua peminat Anuar bersorak.

Antara kejutan lain, tiga penyanyi hebat iaitu Adibah Noor, Dina Nazir dan Elvira Arul sebagai penyanyi latarnya sewaktu mempersembahkan lagu Cinta Harus Memiliki. Ternyata kemunculan tiga penyanyi hebat itu berjaya memukau penonton dengan vokal mantap mereka.

Konsert Tiga Dekad Anuar Zain Cinta Muzik & Sanubari telah berlangsung dengan meriahnya di Stadium Melawati , Shah Alam pada hari Sabtu yang lepas bermula pada jam 9 malam.

Antara yang turut hadir memberikan sokongan adalah Hafiz AF7, Ziana Zain dan suami serta bapa mereka Encik Zain.

Bersempena dengan sambutan kelahiran Anuar Zain yang ke 43 tahun Jumaat lalu, Anuar sempat mengusik para peminatnya bahawa konsert yang dijalankan adalah demi peminatnya dan telah menyanyikan lagu selamat hari jadi bagi mereka yang lahir di bulan Februari.

Dalam erti kata lain, konsert yang berlangsung selama dua jam ini sememangnya antara sejarah pertama di dalam karier seni Anuar Zain yang berjaya meraikan peminat di bawah satu bumbung.

Video Oleh: SelebritiOnline.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan